אף על פי שמוטי רייף מסתיר בקנאות את בן זוגו החדש, ליאורה תגלה לכם שמדובר בבחור שהתגרש לא מזמן, עשה עלייה מעיר דרומית בארץ ולפרנסתו הוא בעל חברת שיפוצים. אם אתם בעניין של שיפוץ, אתם מוזמנים לפנות לליאורה שתדאג לכם להנחת סלב.



 

A photo posted by Motty Reif (@mottyreif) on



ליאון קופלר בן ה-69, הבעלים של סופרפארם, שפעם גר עם אשתו עירית שטראוס ברחוב גני תכלת היוקרתי בהרצליה פיתוח, החליט לעשות אפגרייד בלייף סטייל שלו, גילח את הבית ברחוב שלווה והזמין את אורלי שרם, ארכיטקטית האלפיון, לעצב לו אותו.



מלאני לביא, שהפכה ביום בהיר אחד מבחורה ישראלית די אלמונית לזוגתו של המיליארדר מתיו ברונפמן, הגיעה למסעדת "טורקיז" עם כמה חברות ותיעדה בסלפי יהלום אירוסים קטן וחמוד על הקמיצה בידה השמאלית - מתנה מברונפמן, שהתגרש מאשתו השלישית סטייסי רק לפני כמה חודשים.


לביא, מברוק עלייך, יא ארוסה!
"היי, אכן כן".

מלאני לביא (צילום: צילום גולשים)
מלאני לביא (צילום: צילום גולשים)

דליה רבין לא תגיע לערב "שרים לרבין", מסורת של גל"צ בקיבוץ גן שמואל. מאחורי הקלעים מספרים לליאורה כי רבין הודיעה על אי השתתפותה משום שאראל סג"ל מראיין בגל"צ ובמהלך השנה שידר גם עו"ד ארי שמאי, שמשמש כסנגורו של יגאל עמיר.


רבין, תבלטי בהיעדרך?
אופיר להב, הדוברת של מרכז יצחק רבין: "מרכז יצחק רבין ככלל איננו מתייחס לידיעות רכילות".

מגל"צ נמסר: "גל"צ, בשיתוף קיבוץ גן שמואל, יזמו את הערב לזכרו של רבין והמסורת תימשך. צר לנו כמובן שדליה רבין, בתו של רה"מ שנרצח, בוחרת שלא להגיע לערב לזכרו של אביה".

דליה רבין (צילום: מרק ישראל סלם)
דליה רבין (צילום: מרק ישראל סלם)