האישה והריסים במיל', הליידי עם התוספות (מכל מיני סוגים), יוצאת "האח הגדול" אביבית בר זוהר - החליטה לצאת במתקפה נגד מה שקורה על המסך במהלך העונה החדשה של "מאסטר שף". זכיינית קשת ומפיקי ריאליטי הבישול, אולי כדאי שתכינו את הסכינים, בר זוהר, שידועה בקרב חבריה כחובבת בישול לא קטנה, פותחת פה. 

אחת מכוכבות הריאליטי המדוברות ביותר בישראל, שיתפה תמונה ברשתות החברתיות של צוות השופטים הקולינרי מהמסך, שהיא שונה מאוד מאלה שהיא משתפת בדרך כלל - כלומר, תמונות חושפניות שלה. לצד הצילום, הוסיפה ביקורת מפתיעה, שנוגעת לכישורי הזלילה של השפים-שופטים יונתן רושפלד, אייל שני וחיים כהן על המסך.

העיקר שעליה כועסים. אביבית בר זוהר (צילום: ניר פקין)
העיקר שעליה כועסים. אביבית בר זוהר (צילום: ניר פקין)

"במדינה כל כך שמרנית, סגורה, אשר שומרת על ערכי הדת, הצניעות והמסורת, במדינה שבחורה עם קצת חזה חשוף מתלהמת מהפרובוקציה, במדינה אשר ערכי הדת קודמים לכל", כתבה בר זוהר (כך במקור), "במדינה הזאת הלא היא מדינת ישראל משדרים בפריים טיים אנשים שמבשלים שרימפסים ושרצים למיניהם". 

"ויתרה מזו מראים את השופטים שבאופן אישי אני מאוד אוהבת ומכבדת טועמים מהשרצים הללו... הרי הקהילה הדתית והשומרת מסורת במדינת ישראל היא אדירה, הכיצד?", התרעמה הכוכבת הפרובוקטיבית, "ולא אני לא מתחסדת, ולא אני לא דתייה אדוקה אך כן שומרת כשרות וזה עניין שחורה לי פרק אחרי פרק, האוכל הכשר הוא אוכל טעים, נקי והכי חשוב מסונכרן עם המסורת שלנו כעם היהודי!".

הסטטוס הנזעם של אביבית בר זוהר (פייסבוק)
הסטטוס הנזעם של אביבית בר זוהר (פייסבוק)

אז, המשיכה: "אז מתי שבא למדינה להיות שמרנית היא שמרנית ומתי שלא אז לא! צביעות לכל דבר!", טענה בר זוהר, שספגה כאמור ביקורת רבה על חלק מהתמונות המרגשות שהיא נוהגת לשתף ברשת. "טלוויזיה פריים טיים ערוץ 2 משפחות ילדים מסורת דת די! תכבדו את הקהל שצופה בכם לתשומת ליבכם... ואני רק אומרת את דעתי!", סיכמה בר זוהר. כועסת.

שרצים ונהנים. שופטי "מאסטר שף" (צילום: אריאל בשור)
שרצים ונהנים. שופטי "מאסטר שף" (צילום: אריאל בשור)