כמו כמעט בכל זוגיות הוליוודית שמתפרקת יש המון דרמה, כעסים והאשמות, לצד שמועות וכותרות לא מחמיאות - רק תראו מה קרה לג'וני דפ ואמבר הרד. אך אצל אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט הכל הרבה פחות נוצץ והרבה יותר מסובך, בעיקר בגלל העובדה שיש שישה ילדים שעומדים במרכז פירוק החבילה המשפחתית הזאת.
 
 

A photo posted by @m.i.n.a_a_a on


במסמכי הגירושין שהגישה ג'ולי לפיט, היא דרשה שהוא יקבל זכויות ביקור בלבד בכל הנוגע למגע שלו עם ילדיהם, בנוכחות עוד אדם, זאת בעיקר בגלל התפרצויות הזעם שלו והשימוש שלו, לטענתה, בחומרים אסורים. על פי הגרסה הראשונה של השחקנית היפהפיה לבית המשפט - פיט היה מתעלל בילדים בשעת זעם, כך  שביקשה לאסור משמורת משותפת.



עם זאת, בזמן שאמריקה הייתה עסוקה ביום הבחירות לנשיאות המעצמה, מחלקת ילדים ורווחה במשטרת לוס אנג'לס סגרה את תיק החקירה שעסק בתקרית האלימה בין פיט לבנו בןם ה-15 מדוקס, אי שם על המטוס, ממש רגע לפני שהעולם נדהם לגלות שהשניים נפרדו. כנראה שג'ולי לא יכלה להישאר אדישה לעובדה שהמשטרה תניח להם לנפשם, ופרסמה הצהרה בפעם הראשונה מאז הפרידה שבה הבהירה כי "בראד לא התעלל בילדים, אבל מה שקרה בינו לבין הילדים עדיין היה חמור".

מקורב לבני זוג סיפר לאתר הצהוב TMZ, שיש הסדר שעומד על הפרק וחתום על ידי השניים, כשלג'ולי יש משמורת מלאה ולפיט זכויות ביקור בכל הנוגע לילידהם. ההסכם נחתם כשעוד התנהלה החקירה נגד האב ה"מתעלל" כביכול ולא ידוע מה יעלה בגורלו של ההסכם, כעת לכשנסגר התיק נגד פיט. במקביל להודעה הפומבית הראשונה של ג'ולי, פיט יצא מהבית לראשונה היישר לשטיח האדום ובילה את היום לצדה של חברתו הטובה ג'וליה רוברטס. שם, השחקן השתדל לשדר עסקים כרגיל והודה למעריצים שלו ולחבריו על כל התמיכה.



 

A photo posted by @okmagazine_ru on