הוא כבר טיפס על עצים בג'ונגלים והעביר את זמנו בין דוגמניות, הרפתקנים ושאר וואנאביז, אבל כעת נדמה שמשתתף "המשימה: אמזונס" רותם סמדג'ה - לא שבע מזמן המסך שקיבל בפריים טיים של ערוץ 2. לכן, על פי התכנון, ינסה את מזלו במסדרת דוקו-ריאליטי שונה לחלוטין, אך הפעם לא כמשתתף בתחרות, אלא מכיוון השופטים.

ל-TMI נודע שאיש הנדל"ן והביזנס עם הלב הגדול, ככל הנראה ישתלב בתכנית "הכרישים", לאחר שצילם פיילוט בהשתתפותו כשהוא בתפקיד שופט ועבר את שלבי הליהוק הראשונים. התחרות העסקית, שמשודרת באותו הערוץ כמו "אמזונס" ועוסקת בסטארטאפיסטים ויזמים אחרים ששוטחים את רעיונותיהם החדשניים מול פאנל של בעלי הון. כל שופט עתיד להשקיע לא פחות משני מיליון שקלים (!) מכיסו (!!) ברעיונות שלדעתו הם בעלי פוטנציאל להצלחה.

מעושרים. רותם סמדג'ה ואשתו (צילום: אביב חופי)
מעושרים. רותם סמדג'ה ואשתו (צילום: אביב חופי)


מלבד הכריש סמדג'ה, שנמצא בימים אלה במו"מ מתקדם על השתתפותו בדוקו-ריאליטי (כן, זה אומר שיש לו שני מיליון פנויים לבזבז) שישודר בפריים טיים, בהפקת התכנית מעוניינים לראות גם את איש העסקים המדובר רמי לוי, בעל השליטה ברשת המרכולים וברשת הסלולרית, מאיר ברק (בעליה של מכללת 'מגמות') וערן תור (מנכל 'איי דיגיטל'), יושבים בשולחן השופטים - ובוחנים את השתלבותם בימים אלה. התוצאה, אם תהיתם, צפויה לעלות בתחילת 2017 על המסך הקטן. בהצלחה!

בקרוב בריאליטי? רמי לוי (צילום: דני מרון)
בקרוב בריאליטי? רמי לוי (צילום: דני מרון)

מכדרר בין עבודות? רותם סמדג'ה (יח"צ)
מכדרר בין עבודות? רותם סמדג'ה (יח"צ)