אופס, זה קורה שוב: הרשתות החברתיות הציבו אתגר חדש שכל אחד יכול לבצע, לצלם ולשתף. אמרתם תמונה, הזכרתם פרסום? לא מפתיע שגם המפורסמים ישתתפו בשמחה. הפעם, מדובר ב"אתגר בובות הראווה" - ולטובת הסרטון שיפורסם ברשת, הוא מצריך מהמון משתתפים לקפוא במקום בסיטואציה מסוימת, כשאדם אחד אחראי על הצילום ועובר בין המשתתפים.

מבדח? כי על פניו עשוי להישמע משעמם, אבל תהיו בטוחים שיהיה מי שידע לעשות את זה כמו שצריך - במיוחד כשיש לו עשרות אלפי, מאות או אפילו מיליוני עוקבים רשת. אז מי עשה את זה טוב יותר? שימו לב:

בלאק צ'יינה

 

A video posted by Blac Chyna (@blacchyna) on


כוכבת הריאליטי ובן הזוג המפורסם שלה רוב קרדשיאן, שלמשפחתו אימפריה של תוכניות המתעדות את ה"מציאות" שבה הם חיים, לא פחדה לשתף יותר מדי, והחליטה לבצע את האתגר ב-10 בנובמבר, בחדר הלידה, רגע לפני שילדה את בתה דרים דקרדשיאן.

אדל

 

A video posted by @adele on


בקלאס השמור לזמרת עם הקול האדיר, את אתגר הבובות החליטה לבצע יחד עם חברים בביתה - ולדמות מסיבה בבר, כשכולם חובשים כובעי קאובוי, מרוצים וצוחקים.

בר רפאלי ושלומית מלכה

 

A video posted by Sandra Ringler (@sandra_ringler) on


תמונה של בר רפאלי ושלומית מלכה סועדות יחד היא באמת רגע ששווה להקפיא ולזכור. בארוחת ערב שנערכה יחד עם חברים מפורסמים כמו שביט ויזל, סנדרה רינגלר ובעלה השף משה שגב, החבורה נרתמה לצילום השולחן הערוך. איזה יופי.

בריטני ספירס

 

A video posted by Britney Spears (@britneyspears) on


כדי לחגוג את זכייתה במופע הקבוע המצליח של לאס וגאס, בריטני ספירס אספה את הרקדנים שעוזרים לה בעשייה - ותיעדה במהלך ריקוד סוער את הרגע באתגר כבובת פופ.

דסטניז צ'יילד

 

A video posted by kellyrowland (@kellyrowland) on


אין ספק שהייתם מעדיפים לראות אותן שוב על הבמה יחד, אבל גם לראות איחוד של ביונסה, קלי רולנד ומישל וויליאמס, שמעיד על כך שהן עדיין בקשר, מספיק בהחלט. לפחותעד שיחליטו שלא מדובר רק באתגר וישובו להופיע בשלישייה.

אסתי גינזבורג, יעל גולדמן ונטע אלחמיסטר

 

A video posted by Motty Reif (@mottyreif) on


כשמקבצים את כל היפים והיפות במקום אחד, אין ספק שצריך להנציח את הרגע, לצלם ולשמור את האנשים - שגם כשהם זזים' נראים כמו בובות ראווה יפות.

אלן דג'נרס

 

A video posted by Ellen (@theellenshow) on


אין טרנד שאלן דג'נרס תפספס או תתעלם ממנו, וכפי שאפשר לצפות ממנה - היא לא אכזבה ועשתה את זה בצורה הכי טובה. יחד עם כל צוות תוכנית האירוח שלה, היא בהחלט שיחקה אותה והצליחה להדהים כשכדור פינג פונג נותר תלוי באוויר.

הילרי קלינטון


כאשר עוד חשבה שהיא תהיה הנשיאה הבאה, גם הילרי קלינטון לקחה חלק באתגר בובות הראווה. הסרטון צולם במטוס הפרטי שלה, בו כל הפמלייה לקחה חלק. אה, וכמובן בעלה האוהב ביל, הנשיא לשעבר.