הזמן: סוף השבוע האחרון. הסלב: שולה זקן. הקזינו התורן: "השושנים" ברודוס. ליאורה, שמוחרמת על ידי שולה, ניסתה לפרגן לה באמצעות שליח, אבל זה לא כל כך הלך: "חגגתי עם הבעל שלי 38 שנות נישואים והחלטנו לצאת מהארץ בגלל אנשים כמוכם. מה הבעיה שלכם? אני לא מבינה. פעם הייתה מתקשרת הקולגה שלך ומאז שאמרתי לה שהיא אישה רעה, והיא אישה רעה, אז אתם נדבקתם ברוע. הרי שום דבר טוב אין בשאלות שלך".

אבל מה הבעיה להגיד "הייתי"?

״למה אתה בכלל מצלצל ושואל אותי? מי אני בשבילכם? אתה שליח של הרשע. איזו תשובה אתה רוצה בדיוק? חגגתי יום נישואים עם בעלי. אני מבינה שציר הרשע שלכם עדיין עובד".


מי זה ציר הרשע?

"אתה יודע בדיוק. אני קוראת לזה ציר הרשע. תכבדו אותי ואל תתקשרו".

שולה זקן (צילום: יח"צ)
שולה זקן (צילום: יח"צ)

>לידיעת הקורא וטייקון הנדל״ן צחי ארבוב: הגרושה שלך, שלה היית נשוי פחות משנה, שני לוי, שקיבלה ממך כמתנת פרידה דירה, מתנחמת בזרועותיו של גילי גרוסמן, המיליונר החתיך מהיישוב הציורי חופית. גרוסמן יצא עד לפני שנייה ורבע עם המאפרת אסתריק איידן.

>אחרי שליאורה סיפרה לכם לפני שבוע שנטלי דדון נפגשה עם אבי בנה ביום ההולדת הציבורי שעשתה לעצמה מיכל הקטנה, היא יכולה לספר שבחמישי שעבר נראו דדון ואבי בנה ב"קנטינה" בתל אביב. דדון סירבה להגיב.

>בשיא טירוף השריפות בשבוע שעבר העלתה אהובה אלפרון לדף הפייסבוק שלה תמונה ממטבחה העמוס במאכלים מתוצרת בית, שבהם התכוונה לכבד את לוחמי האש שאליהם נסעה.

אהובה, אלף כבאים?

"אז ככה: ליום הראשון אפיתי 60 עוגות. ליום השני טונות של כריך פריקסה, ליום השלישי עוגות ופריקסה. לבד נסעתי למקומות מסוכנים, חיממתי להם את הלב וקיבלתי עשרות הודעות. זו התודה וזה שווה. הייתי עושה זאת שוב ושוב. לא חיכיתי. פשוט הכנתי".