אם לפני שנה וחצי הייתם מספרים לליאורה שטלי ואייל ברקוביץ' יפגינו חיוכים ויתייצבו לצילום משותף, היא הייתה שולחת אתכם לחפש את החברים שלכם. אבל בשני השבוע זה קרה במסיבת הגיוס של בנם ליאור, כדורגלן נוער בהפועל חיפה.

טלי, ברכות.

"תודה רבה. היה אירוע משמח. אני ואייל זה קשר לכל החיים".


ושני?

"שני יכולה להתפוצץ".

לאן הבן מתגייס?
"נדע רק בהמשך".

טלי ואייל ברקוביץ' עם הבן אייל
טלי ואייל ברקוביץ' עם הבן אייל

>אחרי פרידה ארוכה ומתוקשרת נוספת שבו סיגל שחמון והיהלומן שלומי צברי זה לזרועות זה.

>מספר ימים לפני השריפה הגדולה בחיפה נערכה הצגת הבכורה החגיגית של "בעלים ונשים" על פי סרטו של וודי אלן בתיאטרון בעיר הכרמל. בין שאר המוזמנים היו איציק כרסנטי (קרלוס) מ"האח הגדול", מוטי רייף, ושחקני ההצגה - ביניהם שרון אלכסנדר, דביר בנדק ושאול בסר, בנם של לאורה ריבלין וגדליה בסר. בסיום ההצגה הודו השחקנים והקהל למנהל האמנותי של התיאטרון, משה נאור, שהיה על הבמה. נאור בתגובה בחר לנזוף בקהל והבהיר שהנימוס דורש שהטלפונים הסלולריים יהיו מחוץ לתחום כאשר צופים בהצגה, משום שהם לא רק מרעישים אלא גם מסנוורים את השחקנים.

נאור, חינוך מחדש?
"מי שחושב שלגיטימי להפריע עם טלפון לקהל של 750 איש שבא להתענג על יצירה מושקעת על ידי מיטב היוצרים, צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו. טלפונים בהצגות זו תופעה שיש להוקיע".

>אליעזר דן לאו, הבן של הרב הראשי הרב דוד לאו והנכד של הרב הראשי לשעבר הרב ישראל מאיר, התארס עם טובה דבורה פלוק, בת לאחת המשפחות החרדיות העשירות בארץ. בתפקיד השדכנית: אסתי רידר אינדורסקי. זו גם אותה השדכנית שדאגה לבן הגדול של משפחת לאו, ידידיה.

אינדורסקי, פעם שלישית גלידה?

"אני אוהבת גלידה. הלוואי ותהיה לי הזכות".