ליאורה התקשרה לאחל מזל טוב למוטי גלעדי, שמלאו לו השבוע 70.

מזל טוב, מוטי, ממרום גילך וכו'.

"החיים צעירים למדי".


יש אהבה?

"האהבה לא עוזבת אותי".

מישהי מעניינת?

"אני שומר את זה לעצמי. המשפחה הפתיעה אותי".

כבוגר "האח הגדול", מה דעתך על הליהוק?

"לא הסתכלתי. שכולם ינצחו".

מוטי גלעדי (צילום: רפי דלויה)
מוטי גלעדי (צילום: רפי דלויה)

>הפריצה המעניינת ביותר של השבוע שעבר הייתה לביתו של האלוף חגי טופולנסקי. אבל פריצה מעניינת לא פחות הייתה לרכבו של ד"ר מיכאל ויינפאס, שידוע כמי שגומל את הסלבס מסיגריות. מרכבו של הד"ר, שנפרץ בחניון ויצמן בת"א, נגנב התיק האישי שלו, שכלל מחשב עם חומר רב, משקפיים וסטתוסקופ קרדיולוגי.

ויינפאס, מסר לגנב?

"במידה ואינך מתכוון להחזיר את התיק, אנחה אותך כיצד להעביר את המצגות שיש שם, איך ליישם את פרוטוקולי הטיפול האינטגרטיביים שבמחשב ואיך להבדיל בין איוושה סיסטולית ודיאסטולית בסטתוסקופ הקרדיולוגי. אולי תועיל לאנושות בכל זאת".

>סופ"ש האחרון, כנס "לימוד fsu" במלון "לאונרדו קלאב–אין" באילת. כ–2,000 מוזמנים הגיעו כדי לשמוע הרצאות וסדנאות בנושאי יהדות, ציונות וישראל. בין המשתתפים: שר הביטחון אביגדור ליברמן, חברי הכנסת קסניה סבטלובה, חיליק בר, עפר שלח, זהבה גלאון, הח״כ לשעבר הרב מנחם הכהן שזכה לקבלת פנים חמה מהנוכחים ואיילת נחמיאס־ורבין. במהלך הכנס התקשרו מהוועדה המארגנת לח"כית ורבין וביקשו לדחות את ההרצאה שלה בחצי שעה בשל אילוצי זמן. ורבין פתחה פה גדול על היחצנית של הארגון, נטשה צ׳צ'יק. לדברי אחד המשתתפים, צ'צ'יק נעשתה לבנה כסיד והיא שרויה  בפוסט־טראומה.

נטשה, למדת משהו מהתנהלות הח"כים?

״לצערנו נפלה אי הבנה בינינו. עם זאת, אחרי שלובנו הדברים, איילת הרצתה באירוע והכל נגמר ברוח טובה, ברוך השם״.

את לא רוצה להגיד מה היא אמרה לך?

״יקירה, הכל בסדר, עברנו הלאה ונפרדנו כידידים. השאיפה שלנו, במסגרת היותנו גוף א–פוליטי ופלורליסטי, היא שבסוף כולם יהיו מרוצים, מהמתנדבים בשטח ועד לאורחים הבכירים, ונראה לי שעמדנו במשימה״.

איילת נחמיאס־ורבין, מה אמרת לה?

״שלום ליאורה, להערכתי 'התקרית הטלפונית' שהייתה נופחה לצורכי תקשורת. אני אדם דייקן מאוד ורצתי כדי להגיע בזמן כפי שהתחייבתי לפני חודשיים. לא מכובד לשנות לוחות זמנים כשאדם כבר מגיע, והיה ראוי לשאול אם זה נוח לי. ממשיכה לאהוב ולהעריך את חיים צ׳סלר שעומד בראש המיזם הנהדר הזה״.