הבת של כוכב פרישוברת שתיקה. איה אשכנזי בת 37, בתה היחידה של כוכב, אחות לשלושה אחים, לירון סאלי ואוראל, מגיבה לראשונה אחת ולתמיד על השאלה שהטרידה את מנוחתה של כוכב בשהותה בבית האח הגדול "האם ילדיה מתביישים בה"?

למרות הסטריאוטיפ שדבק בכוכב ובבעלה שמוליק של אנשים עממיים מן היישוב, איה אשכנזי בתה של מודחת הריאליטי, חיה את החיים הטובים. היא מבעלי אתר איוצ'קה שמוכר פריטי מותגים יוקרתיים, היא מגיעה ממעמד סוציו אקונומי גבוה מאד, מוכרת בביצה התל אביבית וחברותיה הטובות כוללות רשימה מפוארת של שמות כמו ורד רוזן אשתו של ברק רוזן מבעלי קנדה ישראל, יעל ניזרי אשתו של טדי שגיא, מרינה קבישר, לאה שנירר ואחרים.


 

A photo posted by Kohavperi (@kohavperi) on


בעקבות סגנון החיים היוקרתי, אין פלא שכוכב חששה איך יישפטו ילדיה את התנהגותה העממית בבית.

"אמא שלי נראית עמחה ועממית אבל אל תראי אותה ככה, ההורים שלי מכירים את כל ההוס והום בארץ"

את ואחייך התביישתם בה?

"ממש לא, נהפוך הוא, היא הצחיקה אותנו. היא הכי מצחיקה בארץ, היא לא רק מצחיקה היא גם אינטילגנטית ומבינה עניין. היינו מלאי גאווה ופרגון היא תחסר שם מאוד, אין לי מושג איך תראה התוכנית בלעדיה".

אז למה היא הייתה כל כך לחוצה שתעשה לכם פאדיחות?

"היא הייתה בפנים חודש וחצי , היא לא ידעה איך היא מוצגת בחוץ , ואיך נראית, זה לגמרי מובן. אבל אנחנו כל בני המשפחה, לגמרי גאים בה, וגם עודדנו אותה ללכת לאח הגדול"

אז איך הם הודחו? לא הרמתם חמ"ל הצבעות משפחתי עם כל הקשרים שלכם?

"אז זהו שלא, האנשים שאנחנו מכירים זה אנשים מאד עסוקים זה לא אנשי אסמסמים. אני בחיים שלי לא סימסתי לתוכניות ,זה מתאים לקהל הצעיר יותר וילדים בגילאים האלה פחות מתחברים לאמא שלי אלא יותר למעיין ושני. הייתי בטוחה שתאלין הולכת לא האמנתי לרגע שהם יילכו, כנראה שהיינו שאננים מדיי וזאת הייתה טעות"


 

A photo posted by Kohavperi (@kohavperi) on


על יחסי השליטה של כוכב בשמוליק

"אני מאחלת לכל הנשים שיהיו ככה חזקות עם הגברים שלהם. רוב הנשים לא חזקות ובסוף זוגות מוצאים את עצמם במעגל הגירושים וחבל. שמוליק וכוכב הם זוג מדהים הם חברים טובים ואוהבים. קל לשפוט מהצד ולומר איזו אישה שתלטנית אבל זה ממש לא כמו שזה נראה"

את היממה הראשונה של כוכב ושמוליק מחוץ לבית בילו צמד יוצאי הריאליטי אצל הספר מואיש חן, ובארוחה משפחתית במסעדת סושי. בתום הארוחה המשיכו כוכב ושמוליק לביתה של איה לצפות בפרק הראשון של האח הגדול מאחורי המסך

האיחוד הגדול. שמוליק וכוכב עם הילדים (צילום: צילום פרטי)
האיחוד הגדול. שמוליק וכוכב עם הילדים (צילום: צילום פרטי)

"אני דווקא שמחה בשבילה שהיא יצאה. אמא, אמרה לי שהיה לה מאד קשה בבית. זה לא פשוט להיות בבית כזה היא אומרת שהבית רק נראה גדול אבל הוא מאד קטן. היא אמרה שזה לא קל לשבת עם אנשים שאת לא מתחברת אליהם, לא היה לה עם מי לדבר חוץ משם. ששם היחיד שפיקח בבית והיא מאד נהנתה לשבת ולשוחח איתו. כששאלתי אותה למה היא בכתה במקלחון היא סיפרה שהיא התגעגעה אלינו מאוד, וכי החבורה בבית לא עשתה לה כבוד. היא רצתה לצאת כבר, היה לה ממש קשה"

ולסיום, כמי שאוחזת באתר מלא בסטייל ופאשן, מה דעתך על הסטיל של אמא?

איה מתגלגלת מצחוק ומשיבה "זאת כוכב. בצעירותה היא הייתה מלכת הסטייל, אני מכנה אותה בשם קים קרידישיאן, זה הסטייל שלה. אי אפשר לתת לה טיפים זאת כוכב. אם היא תלבש חליפה זה ייראה לי מוזר. אז מה קרה? קצת צבע בעיניים לא יזיק לאף אחד. מה שבטוח זה שלא משעמם איתה אף פעם"


 

A photo posted by Kohavperi (@kohavperi) on