הבת של מלך הפופ מייקל ג'קסון פותחת את הפה בפעם הראשונה ומספרת למגזין "רולינג סטונז" בכתבת שער שערכו עליה, שאבא שלה נרצח. פריס ג'קסון חגגה לא מזמן יום הולדת 18 ועכשיו שהיא בוגרת באופן רשמי היא משתפת סודות מהעבר, מספרת את האמת שלה על המוות של אביה ומדברת על ג'סטין ביבר.

מדברת לראשונה. פריס ג'קסון (צילום: גטי)
מדברת לראשונה. פריס ג'קסון (צילום: גטי)

"היו הרבה אנשים שרצו שהוא ימות, כל הממצאים מובילים לרצח. הכל היה העמדת פנים". לטענתה, הרופא שטיפל בג'קסון קיבל הרבה כסף ממישהו שרצה את מותו של המלך. למי שעבר בשבילו יותר מדי זמן מאז, נזכיר שג'קסון מת ב-2009 מדום לב בשל מנת יתר של סם הרדמה שניתן לו על ידי הרופא שלו קונרד מארי ופריס בטוחה שהכל היה בכוונת תחילה.


 

פריס, שנולדה לאבא ששינה את צבע גופו מספר פעמים והסתבך בפרשיות מין עם קטינים סיפרה שגם עליה עברה תקופה מאוד קשה מאז שהייתה בת 11 ואביה נפטר. בראיון היא גילתה כי כשהייתה בת 14 בחור "מבוגר הרבה יותר ממנה" הטריד אותה מינית מה שגרם לה בנוסף לכל להיכנס לדיכאון ולהתמכר לסמים. בשנים שלאחר מכן, היא ניסתה להתאבד מספר פעמים אבל יש סוף טוב. לאחרונה ג'קסון הצליחה להשתקם וכיום היא מטפחת קריירת דוגמנות.

היו זמנים
היו זמנים

בטקס האשכבה של אביה
בטקס האשכבה של אביה

ואיך ג'סטין ביבר קשור לכל העניין? חברת ההפקות שארגנה את סיבוב ההופעות האחרון שתוכנן למלך הפופ התישה אותו על פי פריס ו"העבידה אותו למוות". אותה חברה, מייצגת גם את הזמיר הבלונדיני והיא הביעה את חששה שיעשו לו את אותו הדבר.

חברים לתעשייה
חברים לתעשייה

גדלה יפה
גדלה יפה