בראשון בלילה הופיעו חברי "מה קשור" בפני ישראלים בסן דייגו, ובשלב מסוים ביקשו מהקהל להתקרב לבמה ולהצטרף בריקודים לשירה. מי שפחות התרשם מאווירת השכונה הם בעלי האולם שקצת נבהלו והחליטו לנתק מיקרופונים, לסגור את ההופעה ולשלוח את השלישייה ואת הקהל הביתה.

ציון ברוך, בשם "מה קשור", בסך הכל שרתם מהלב?

"אמיתי, אני אומר לך, היה לנו מופע מדהים. הקהילה קיבלה אותנו בחום. עשר דקות לפני סוף ההופעה, כשהתחלנו לשיר, הקהל קם על הרגליים והתחיל לשמוח ולרקוד, ואולי מנהל האולם נבהל משמחת החיים של האנשים, אז הוא עלה לבמה ולא נתן לנו לסיים את המופע. אני מאמין שנחזור לשם, בעזרת השם".


מה קשור להפסיק לנו את ההופעה? שלישיית מה קשור
מה קשור להפסיק לנו את ההופעה? שלישיית מה קשור

>בוגי יעלון, שר הביטחון לשעבר, חובק תאומות מבתו המתגוררת ברמת הגולן.

יעלון בחר שלא להגיב.

משה בוגי יעלון (צילום: סיון פרג')
משה בוגי יעלון (צילום: סיון פרג')

>נאוה ברק הגיעה בחמישי עם בתה לקפה "רביבה וסיליה" ברמת השרון, ותרה אחרי עוגות ומאפים במשך דקות ארוכות. זה נגמר בהימנעות מהדהדת מפחמימות ובפחית ספרייט בודדה שניצבה על השולחן והפרידה בין השתיים.

>מעצב השיער הבינלאומי, והמנהל האמנותי של חברת פול מיטשל, רוברט קרומינס, יעביר מופע חד־פעמי באולם סמולרש באוניבסיטת תל אביב, כשהאקדמאים המיועדים הם מעצבי שיער בולטים במדינה. מי שמיהר ורכש כרטיס לאיוונט הוא איציק כרסנטי הזכור כקרלוס מבית "האח הגדול". 

רוברט קרומינס (צילום: יח"צ פול מיטשל)
רוברט קרומינס (צילום: יח"צ פול מיטשל)

>דן חמיצר חגג יום הולדת 70 בהפקה מושקעת במסעדת "רומנו" של אייל שני, שאותה הוביל הבן גיורא, שגם טרח והזמין את החברים גברי בנאי, זאב ענר, וכמובן את ארסנל הנשים יעל חן, ליאורה עופר וענת, אשתו הנוכחית ואם בתו.

חמיצר, אתה יכול לחוד לי חידה לגיל 70?

"היה באמת יופי של אירוע. כל הקרדיט מגיע לבני גיורא".

גיורא חמיצר (צילום: אור גפן)
גיורא חמיצר (צילום: אור גפן)