האסיר זאב רוזנשטיין הופתע לראות את דובר השב״ס, אסף ליברטי, ניצב בפתח תאו באגף המתקדמים בכלא איילון יחד עם העיתונאי, חתן פרס ישראל, נחום ברנע. העיתונאי והדובר פצחו בסמול טוק עם האסיר, והשיחה מצאה את דרכה למדור השבועי של ברנע במוסף לשבת ב"ידיעות אחרונות". זה קרה להפתעתו של רוזנשטיין, שטוען בכעס שחוץ מזה שהדברים שנכתבו רצופים באי־דיוקים, הוא לגמרי לא מבין איך הפכה שיחת חולין בחסות דובר השב״ס לטור בעיתון, בזמן שאותה דוברות שב״ס אוסרת עליו להתראיין לכתבת תחקיר ב״עובדה״ - נושא שבעקבותיו אף הגיש עתירה לבית המשפט העליון, ואליה הוא מתכוון לצרף גם את סיפור הטור. כל המעורבים בפרשה סירבו להגיב.

זאב רוזנשטיין (צילום: אבשלום ששוני)
זאב רוזנשטיין (צילום: אבשלום ששוני)

>עורך הדין עמית חדד, מהבכירים במשרדו של עו"ד ד"ר יעקב וינרוט (ובן טיפוחיו), התחתן עם זוגתו אנה באולמי "אווניו". את הקידושים ערך הרב ישראל לאו, וחוץ מבכירי עולם המשפט שהתייצבו ברובם, הגיעו גם לב לבייב, אבישי ויסמן מקליניקה "און", שהסתבך בהעלמות מס, ועוד. ויש גם תמונה למזכרת שהועברה לפיקדונה של ליאורה, שמנציחה את שרה, הקליינטית הבכירה, יחד עם החתן.


שרה נתניהו ועמית חדד
שרה נתניהו ועמית חדד

>הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, נשיא אוניברסיטת בר–אילן, קיבל בהונגריה עיטור ממלכתי גבוה המוענק במשותף על ידי הנשיא וראש הממשלה המקומיים, על תרומתו לחיזוק היחסים בין הונגריה לישראל.

>קבלו תמונה ראשונה מקמפיין התכשיטים לקיץ של BELLETTO, לכבוד השקת הסניף באילת. אסתי גינזבורג נראתה על הסט חטובה מתמיד ומעוררת קנאה, בשיזוף טבעי. 