בזמן שכל הסלבס בביצה התייצבו אתמול בהופעה של כוכב הפופ הבינלאומי ג'סטין ביבר בפארק הירקון, היו יחידי סגולה שהעדיפו לוותר על התענוג ולחגוג את סיום העונה הראשונה של "פול מון", הדרמה היומית של הוט בידור ישראלי.  כוכבי הסדרה התייצבו במתחם חדרי הקריוקי מי און דה מייק בנמל תל אביב, צפו יחד בפרק הסיום לעונה ועלו לשירי קריוקי. נראו כל כוכבי הסדרה למעט השניים הבולטים ביניהם, רוסלנה רודינה ואון רפאלי. 

אז לאון היה תירוץ שמתקבל על הדעת - ההופעה של ג'סטין שאליה המתין בציפייה. לעומת און, לרודינה היה תירוץ פחות מלהיב, היא הייתה עסוקה בארגונים לדירתה החדשה אליה עברה מאז הפרידה מאייל גולן. 
אמין או לא, תחליטו אתם, אבל מה זה משנה בכלל כשדין מירושניקוב לכד את כל הפוקוס. השחקן הלוהט והתחליף המשודרג לעוז זהבי משך את תשומת הלב לא רק של צלמי הפפארצי כי אם את תשומת ליבן של כל השחקניות בסדרה שנצמדו אליו במהלך הערב. בכל מקום שעדשת הפפארצי לכדה אותו, הייתה אישה לוהטת צמודה אליו. קחו לדוגמא את אליסיה ויסבורד, זוגתו לסדרה של מירושניקוב, שהתנהגה באירוע כמו זוגתו לחיים, רקדה איתו ונישקה אותו בכל הזדמנות. עוד התייצבו עופר חיון, מיכל ינאי, אלישע בנאי ואחרים.
הקאסט של פולמון. צילום: אור גפן


משהו מעניין? אלישע לוי והחברים לסט. צילום: אור גפן
משהו מעניין? אלישע לוי והחברים לסט. צילום: אור גפן


הדירה קודמת להשקה. רוסלנה רודינה. צילום: אביב חופי
הדירה קודמת להשקה. רוסלנה רודינה. צילום: אביב חופי