לא הכל עליז אצל אמיר פיי גוטמן. אחרי שהתלבט רבות בשאלה מי ילוהק לתפקיד הראשי במחזמר שכתב על חייו (ולבסוף בחר בעצמו) ואחרי שליהק את הכוכב התורן, ישראל אטיאס, שישחק לצדו, נדחתה עליית המחזמר שתוכננה לסתיו הקרוב לתאריך לא ידוע. בין לבין היו אמורים ללוות את ההפקה שותפים עסקיים מבית משגב עורי הפקות, אבל הם נטשו וכעת מחפשים אחר משקיע אחר. יואב חיימובסקי, אחד המשקיעים שלא נטשו, מסר בתגובה: "אכן נעשו מגעים לבקשת אריק עורי, להפקיד את הפקת המחזמר בידי משרדו - אך הדבר לא צלח בשל אי־הסכמות. לוחות הזמנים של מחזמר תלויים באילוצים רבים. איננו ממהרים לשום מקום, והמופע יעלה בזמן ובמקום הנכון״.

יעמדו גם בזה. אמיר פיי גוטמן וינאי פרישר (צילום: רפי דלויה)
יעמדו גם בזה. אמיר פיי גוטמן וינאי פרישר (צילום: רפי דלויה)

ג׳ייסון ברזילי, מי שהיה בן הזוג של רונית יודקביץ' ואבי בנה הצעיר, מתנהל מאז הפרידה ביניהם עם מזכירתו המצודדת ענת גולדרינג, והשניים אף עברו לחיות בפנטהאוז ברמת גן.


ברזילי, ביזנס ופלז׳ר?

"אני לא חושב שזה צריך לעניין מישהו. מדובר בחיים פרטיים. את עיתונאית, אז תביני לבד".

ענת? טבעת הזהב?

"אני לא יודעת איך הגעת אלי ומה את כותבת, אבל אני לא רוצה לענות לך על אף שאלה".

ענת וקסמן עובדת על הצגת יחיד, "אשת המערות". באחת ההצגות היא לא הרגישה טוב וההצגה בוטלה, אבל היא חזרה בווקסמניות אופיינית לכבוש את הקהלים בתל אביב ובפריפריה ועם הפנים גם לתיאטרון ירושלים.

ענת וקסמן (צילום: רענן כהן)
ענת וקסמן (צילום: רענן כהן)

הסופר דויד גרוסמן ורעייתו מיכל, פלוס ענת אנג'ל ואילנית באומן הגיעו לפסטיבל דוקאביב בתל אביב כדי לצפות בסרט הדוקו ״מוחי״ על ילד פלסטיני שנמצא כבר חמש שנים בתל השומר.




להקת "נאג׳ חמאדי", החביבה במיוחד על ליאורה, מתכננת להופיע בכנסת ובבית הנשיא כדי לאחד את העם - לא פחות, עם השם ״עיתונאים מנגנים אחדות" - לאחר שנבחרה כמובילת אירועי פרס ירושלים לאחדות ישראל לזכר שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בקיץ 2014. מנאג' חמאדי נמסר: "כשהחברה הישראלית במשבר, כשהשסע גובר וגובר, יש רק להקה אחת שיכולה להציל את המצב. המחלוקת והוויכוח הם היומיום שלנו. אנחנו שמחים לקחת חלק באירועי יום האחדות, וזה בגדול הדבר היחיד שאנחנו מסכימים עליו. זה, ומוזיקה טובה. אנחנו מודים על הבחירה האמיצה לבחור בנו כקונצנזוס הישראלי החדש. לא תתאכזבו".