מסתבר שדין מירושניקובהוא לא רק שחקן מסוקס, ומאחורי ארשת קשוחה וגופה שרירית ומחוטבת מסתתר גבר עם לב מזהב. שנה אחרי שהוא בכותרות מצא מירושניקוב את התשובה לייעוד שלו דרך הודעה מרגשת שקיבל מאחד ממעריציו הדרוזים לאחר ששינה בעקבות הפיגוע בהר הבית את תמונת הפרופיל שלו לדגל דרוזי ישראלי.

אז מה הסיפור האמיתי שעומד מאחורי הדגל דרוזי ישראלי? מסתבר שמירושניקוב הוא שותף בחברת וולטר וולט ישראל שמעצבת ארנקים עם תמונות מעוצבות אישית. לפני מספר חודשים פנה לחברה בחור דרוזי שביקש לרגל יום העצמאות לעצב תמונה של דגל דרוזי משולב בישראלי. בעקבות הפיגוע בסוף השבוע השר בנט שיתף את התמונה ופנה לכל העוקבים שלו שישנו את תמונת הפרופיל שלהם לתמונת הדגל המשולב שהתפשטה בכל הרשת וריגשה את כולם, בין היתר את מעריציו של השחקן הלוהט שהחליף גם הוא את הפרופיל שלו לתמונה שהחברה בבעלותו עיצבה.


מירושניקוב זכה לפנייה מרגשת ממעריץ דרוזי שרשם לו שתמונת הפרופיל שלו גרמה לו להרגיש טוב יותר, אמיתי והודה לו שבמעשה קטן הוא הצליח לעורר משהו גדול. בפוסט ששיתף מירושניקוב את עוקביו ברשתות כתב: "אני זוכר לפני שנה בערך, לפני שהתפרסמתי, שאלתי את עצמי מה אני רוצה להביא לעולם הזה, ואיך אני רוצה להשפיע. אני חושב שבהודעה הזאת שקיבלתי היום מיוסף, מצאתי את התשובה. אני רוצה לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר, לעשות מעשים טובים יותר למען אחרים, וכאחד שעלה מאוקראינה וחווה את הגזענות בישראל - להעלים אותה מהשורש. כי לא משנה מי אני (אתיופי, דרוזי, אוקראיני, רוסי, דתי, חילוני, אשכנזי, מזרחי, מתל אביב או מבאר שבע), אני חלק מהאחד הזה שנקרא ישראלי. אז תודה לך יוסף על הודעה מרגשת, ותודה ל @walter_wallet_israel ישראל על עיצוב התמונה הזאת שמתפשטת בכל הרשת ומרגשת את כולם. אני רק רוצה שבזכות הפוסט הזה, נהיה טיפ טיפה יותר טובים אחד לשני".

מירושניקוב מסר בתגובה:"אני בעצמי עליתי לארץ ועד גיל מסויים הרגשתי גזענות. זאת המדינה שלנו, ומה שמאחד אותנו שאנחנו כולנו ישראלים קודם כל".


 

A post shared by DeanMiroshnikov (@deanmiroshnikov) on