אין ספק שהמקרה המצער של אמיר פרישר גוטמן נגע בכל אחד ואחד במדינה, החל מהמעריצים, מתושבים וכמובן החברים שלו לתעשיית הבידור, איתם עבד במהלך השנים. אחרי שעמדו לצידו כשנלחם כביכול על חייו בשנה שעברה, כשאובחן כחולה סרטן עכשיו מכריו בוכים על מותו. בדיוק שנה אחרי כשהתגלה שגוטמן כלל לא חלה במחלה וקיבל טיפולי שווא, הוא החליט לחגוג את "יום הולדתו" החדש.

את המאורע המרגש חגגו 30 מהחברים ובני המשפחה באירוע מצומצם בחוף "נווה ים", לא רחוק מעתלית והשמחה הפכה לעצב. בשבת בבוקר, פרישר גוטמן נחלץ לעזרתן של אחייניתו וחברת משפחה כשהן נסחפו בזרם האימתני של הים. הוא איבד כוחות, הציל את הבנות אך טבע בעצמו. היום (ראשון), פרישר גוטמן לא שרד את המלחמה מול הגלים, והרופאים נאלצו לקבוע בצער את מותו.



חברתו של פרישר גוטמן, מיכל אמדורסקי, העלתה תיעוד מהרגעים האחרונים שלהם ביחד לחשבון האינסטגרם שלה. וכתבה: "תמונה אחרונה. לא מאמינה לא מעכלת למה אהוב שלי איש סודי אח הכל אתה בשבילי לא מסוגלת".



הרשת, כמו בשאר היממה האחרונה התמלאה בזיכרונות, של כל אחד שהכיר או יצא לו לעבוד עם פרישר, או סתם הרגיש צורך להוקיר את הזמר האהוב "הלב נשבר, עליו, על משפחתו ועל הגורל האכזר. חבקו את האנשים שיקרים לכם היום, חזק, אמרו להם כמה אתם אוהבים אותם, כי אין לדעת מה מחכה לנו מחר. נוח על משכבך בשלום אמיר. איש יקר." כתב בצער אסי עזר, ואילו הראל סקעת כתב "נוח על משכבך בשלום איש יקר. אמשיך להתפלל בשבילך, רק שהפעם אבקש מאלוהים שיתן לך מכל הטוב והחמלה כפי שמגיע לאיש שלבו היה טהור טוב ואמיץ כמו שלך. ימים איומים במדינה שלנו. הלב מרוסק".




 

ת.נ.צ.ב.ה

A post shared by סטטיק (@static_official) on


בין המספידים השבורים, ניקול ראידמן, לי בירן, ליאור נרקיס, מיקי בוגנים, חן אהרוני, עוז זהבי, עדי הימלבלוי, אנה ארונוב, שלומית מלכה, עברי לידר, שיר אלמליח, מוטי רייפ, שלומית מלכה וטהוניה רובל. בן אל תבורי כתב " יום כלכך עצוב .. בנאדם כלכך יקר , בנאדם שכל החיים שלו ניסה לעשות רק טוב ! אי אפשר לעכל דבר כזה בכלל סך הכל רצה לחגוג שנה של בריאות ואושר ומצא את עצמו מתחת למים".

אחרי שגל גדות איחלה להחלמתו של פרישר גוטמן, מורן אטיאס משתפת את כאבה מרחוק וכותבת "כאב גדול, חזק ועמוק. כאב שחונק ולא מאפשר לאוויר להכנס ללב. כי הלב גם הוא מדמם. לא זכיתי להכיר אותו מעבר למפגשים תקשורתיים ולעכוב אחר המסע המרתק שהוביל בחייו ועכשיו לצעירינו הרב במותו. לכל מי שכן הכיר אותו, זכיתם להכיר נשמה טהורה שהאירה בעוצמות חזקות לדורות שיבואו. גיבור בחייו הפרטיים, ומודל השראה עבור האנושות. הזכרת לנו כמה היא יפה וטהורה, כמוך."




 

נשבר לי הלב!!! נוח על משכבך בשלום איש יקר

A post shared by Miri Mesika (@mirimesikaofficial) on


 

A post shared by Miki Mucthar (@miki_mucthar) on