אמיר פחר השורד הערבי נאלץ להתמודד עם תואר המתמודד ה"לא נחוץ" של השבט ועם אפלייה על רקע היותו ערבי ישראלי כך שזה מעלה לסדר היום את הסכסוך ומחזיר אחורה לעונה החמישית של הישרדות VIP שם התמודד השורד עזאם עזאם שסבל גם הוא מאפלייה על רקע היותו ערבי ישראלי.

העיתונאי הפלילי בדימוס בוקי נאה שהשתתף גם הוא בעונת הסלבס נותן לנו שיעור חשוב מאד לחיים ובין היתר גם עוקץ את הרקדנית והשופטת אנה ארונוב שהשתתפה גם היא באותה עונה ואמרה אז שלא תישאר בקשר עם המתמודד עזאם עזאם כי "אין עדיין טלפון בכפר שלו" אז היא לא תוכל להתקשר.



בפוסט שהעלה היום (חמישי) ברשתות החברתיות רשם ולימד לקח: "כשהיינו ב"הישרדות וי.אי.פי" (עונה 5) היתה משימה שבמסגרתה נשאלנו בין היתר "אם לדעתך רוב אנשי השבט לא יהיו בקשר אחרי המשחק?". הרוב ענו "עזאם עזאם". אנה ארונוב הסבירה שזה בגלל שאין עדיין טלפון בכפר שלו אז היא לא תוכל להתקשר. "המרגל" ,שישב בכלא המצרי הרבה שנים, עזאם עזאם מאד מאד נעלב גם בגלל שבשאלה הבאה כולם כתבו שהחולצה שלו הכי מסריחה מזיעה.

והגיע לפואנטה "הלילה אמאל ועזאם עזאם עושים בביתם במג'אר (מרר) ארוחת ערב לכבוד חתונת בתם שפאא. אני נוסע למג'אר לראות כמה מה"סלבריטאים עאלק" שהיו אתנו בהישרדות יבואו לעשות לו כבוד ולשמח חתן וכלה". המשך יבוא.

אנה ארונוב (צילום:לנס הפקות)
אנה ארונוב (צילום:לנס הפקות)