להקת החימום של מירי מסיקה ויהודה פוליקר, שהופיעו בעין הוזים בגליל הייתה, כמקובל בזמן האחרון, שרת התרבות והספורט מירי רגב. רגב, שהעניקה בפעם הראשונה תקציבים לפסטיבל ״בין הכרמים״ לכבוד שבוע האהבה, התקבלה כרגיל ברגשות מעורבים. חלק מהקהל מחא כפיים וחלק הגיב בקולות מחאה. ״תודה לתל אביבים שהגיעו עד לכאן כדי לצעוק לי בוז״, סיכמה השרה בהומור האופייני.

מירי רגב (צילום: הדס פרוש)
מירי רגב (צילום: הדס פרוש)

>בזמן שהוא מרצה שלוש וחצי שנות מאסר בכלא מעשיהו על עבירות של קבלת שוחד, ממשיכה עפרה מצגר, רעייתו של הרב הראשי לשעבר יונה, בתוכניות. העובדה שדילגה על שני ביקורים שבועיים במעשיהו, לא מנעה ממנה לטוס עם חלק מהילדים שלה לנסיעת פאן במקסימום בארצות הברית.



>מי שחושב שאלי ישי יושב על הגדר וממתין להתפתחויות עם הנמסיס הנצחי, אריה דרעי, כדאי שיידע שישי נצפה בימים אלו במלון המפואר "גרנד הוטל ססטרייר" באיטליה. הנופש המשפחתי אורגן על ידי חברת לכיש נסיעות. בעלי החוב מימי הבחירות האחרונות יכולים לחכות.

מני חדד, יועץ התקשורת של אלי ישי, לא כדאי קודם להחזיר חובות ובינתיים לנפוש בספסופה?

״בשלוש השנים האחרונות עמל אלי ישי מבוקר עד ערב על גיוס כספים והחזרת חובות. ואכן, ברוך השם, מעל ל–90% מהחובות של ‘יחד' נפרעו. כעת הוא מצא מספר ימים לנפוש עם רעייתו לכבוד יום נישואיהם. מודים לכם על ההתעניינות״.

אלי ישי (צילום: פלאש 90)
אלי ישי (צילום: פלאש 90)

>חברת קליל אלומיניום חתמה הסכם ספונסר משנה עם קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל לעונת המשחקים הקרובה.

>רוסלנה רודינה נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP גם לעונת הסתיו־חורף הקרובה. עבור העבודה תקבל רודינה כ–100 אלף שקל.

רוסלנה רודינה (צילום: שי יחזקאל)
רוסלנה רודינה (צילום: שי יחזקאל)