רגע לפני שהיא תהפוך לאמא לשתיים, נזכיר למי ששכח את הפרשייה הגדולה בה בר רפאלי נמצאת אשר מעסיקה אותה בחודשים האחרונים. כבר שנה ושמונה חודשים חלפו מאז נחקרה הטופמודל בפעם הראשונה ברשות המיסים בחשד לעבירות מס בשווי של מיליוני שקלים, אז עוד שמה היה אסור לפרסום. רפאלי נחשדה כי היא ואימה ציפי העלימו הכנסה ולא דיווחו באופן מלא על הכנסות מעבודות בחו"ל שנאמדו בשווי עשרות מיליוני שקלים, כמו גם שקיבלו הנחות סלב ומתנות חינם כמו מגורים, ג'יפ יוקרתי ועוד.

בימים אלה מתנהל המשפט בין רפאלי לרשות המיסים שכבר הוציאה שומה לרפאלי על סך של חמישה מיליון דולר וטענה כי רפאלי צריכה לשלם על השנים 2009- 2010 בהם לטענתם הציגה הדוגמנית מצג שווא שהיא לא התגוררה בארץ. הדוגמנית טוענת שבאותן שנים היא התגוררה בחו"ל עם בן הזוג דאז ליאונרדו דקפריו.

עכשיו מתקיימות שיחות בנוגע להסכמי פשרה בין הצדדים וסכומים הועלו בין הצדדים אך כאמור לא הגיעו להסכמה. מקור מדווח כי רפאלי הציעה סכום של מיליון שקלים לפשרה שנדחה על הסף על ידי רשות המיסים, אך מקורב אחר לרפאלי טוען כי זאת ידיעה שקרית ולא נכונה ועוד לא נידונו מספרים, ואף סכום עוד לא היה על השולחן.


הבית השני? בר רפאלי (צילום: אבשלום ששוני)
הבית השני? בר רפאלי (צילום: אבשלום ששוני)

אם זה לא מספיק, בימים אלה רשות המיסים העלתה לדיון בבית המשפט את טיב ומהות היחסים הזוגיים בין רפאלי לכוכב ההוליוודי ליאונדרו דקפריו והאם באמת היו יחד, והתגוררו בביתו שבארצות הברית. מקורב לרפאלי מסר "זה פשוט מגוחך שהם דנים בזוגיות ובמהות היחסים של בר וליאו ובנושאים כה אישיים בשביל למצוא חיזוקים לתביעה שלהם". עו"ד אודי ברזילי המייצג את בר רפאלי בפשריית המיסים מסר: "ככלל אני לא מגיב, אני יכול לומר שפשרה היא תמיד דרך המלך עם רשויות המס".

חברות טובות. בר וציפי (צילום: רפי דלויה)
חברות טובות. בר וציפי (צילום: רפי דלויה)