לא נראה לנו שתצטרכו להתגעגע יותר מידיי לכוכבי העונה האחרונה של הישרדות פאלאוון. הקאסט המגוון נמצא בכותרות על בסיס יומי והפעם הגיע תורו של שגיא ברייטנר שגונב את אור הזרקורים ממעיין אדם סוף סוף. בגמר שהתקיים ביום שבת האחרון כזכור, ברייטנר פירגן לאקסית על הזכייה בתואר "השורדת האהובה" ובאותה נשימה אמר למנחה גיא זוארץ: "מעיין ואני נהנים מהחברות שלנו ונמצאים שנינו בזוגיות מאושרת".

הביט בוקס הצעיר טרם פירסם תמונה עם הצמודה שלו אך מי שפרסמה תמונה של השניים זוגיים ומאוהבים, הייתה דווקא החברה, גיל ליבנת, שכתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "אגב, ניצחנו". איזה כיף לגלות שלא רק אדם מתחממת בלילות עם בן הזוג שלה בחצי שנה האחרונה אדם שפיר, עורך הצינור.

מסתבר שכבר לפני מספר שבועות, חזר ברייטנר (24) להיות בקשר עם בחורה איתה יצא בעבר, קצינה בצה"ל העונה לשם גיל ליבנת (20). השניים הכירו בעבר כשהיו מיוצגים בסוכנות "יולי" הסוכנות של ברייטנר כיום, הקשר נוצר והם החלו לצאת אך נפרדו זמן קצר אחר.


 

A post shared by Gil Livnat (@gilivnat) on


לאחרונה, הקשר חודש ועל פי מקורבים האהבה בין הזוג הצעיר פורחת! עושה רושם שליבנת מתאימה לברייטנר המוכשר כמו כפפה ליד, היא חובבת סקייטבורד, סנואובורד ואקסטרים, והוא חגג את יום ההולדת שלו בשבוע שעבר בצניחה חופשית....אנחנו נאחל להם שנה עם פחות תככים ואקשן ממה שחווה השורד לשעבר על האי.




 

A post shared by Gil Livnat (@gilivnat) on


 

A post shared by Gil Livnat (@gilivnat) on