לפני שנתיים בדיוק שמה קתריונה וויט, האקסית של ג'ים קארי, קץ לחייה כשהייתה רק בת 28 ובימים אלו נחשף מכתב שכתבה באפריל 2013 ובו היא מאשימה את קארי בכך שהרס את חייה. רק לפני כחודשיים נחשפנו לשיחות שניהלה האקסית עם הפסיכולוג שלה, וגם שם היא מטיחה בשחקן ההוליוודי מספר האשמות קשות, שהיה פקטור משמעותי במצב הנפשי הירוד שלה, גרם לה לדיכאון והתקפי חרדה ואף הדביק אותה בשלוש מחלות מין שונות. הזוגיות הין השניים ידעה עליות ומורדות עם שלל פרידות לאורך התקופה כולה עד שנפרדו סופית ב-24 לספטמבר 2015. חמישה ימים לפני שוויט התאבדה, ב-29 לספטמבר 2015.

גופתה נמצאה על ידי חברותיה של ווייט שמצאו אותה ללא רוח חיים בדירתה בלוס אנג'לס לאחר שלא הצליחו ליצור איתה קשר, כשלצדה פזורים כדורים. לאחר הבשורה הקשה הוציא קארי הודעה לעיתונות שבה כתב: "אני המום ועצוב. היא היתה פרח אירי עדין וחביב ובעל רגישות רבה מדי לאדמה הזאת, שבה לאהוב ולהיות נאהבת זה כל מה שנוצץ. לבי יוצא למשפחתה וחבריה וכל מי שאהב אותה ודאג לה. כולנו נפגענו מברק". כזכור במכתב ההתאבדות שהשאירה וויט, היא מסבירה מדוע החליטה לשים קץ לחייה, "ביליתי את שלושת הימים האחרונים בחוסר אמונה שאתה לא כאן. אני יכולה להמשיך עם הלב השבור שלי ולנסות לאסוף את השברים בחזרה. אני יכולה, פשוט אין לי את הרצון הפעם. אני מצטערת אם הרגשת שלא הייתי שם בשבילך. ניסיתי לתת לך את הכי טוב שלי".

ג'ים קארי נושא את ארונה של קתריונה וויט (צילום: getty images)
ג'ים קארי נושא את ארונה של קתריונה וויט (צילום: getty images)


המכתב שנחשף בימים אלו נפתח במשפט: "לא חשבת על הסטיגמה שהשארת עליי ושאצטרך לחיות איתה בשארית חיי, התנצלת בפניי ולא שאלת אותי, אפילו פעם אחת, אם יש משהו שתוכל לעשות בשבילי כדי לשפר את המצב ולא הרגשת רע בשבילי. אפילו לא שאלת אותי איך אני מרגישה. במקום זה רק צרחת עליי וסובבת את כל הסיפור הזה שיראה כאילו זו אשמתי. האם חשבת לרגע איך זה השפיע עליי? אני עדיין אוהבת אותך ואני מאמינה ששלחת את ההודעה הזו כי אכפת לך ממני". חושפת האקסית המנוחה במכתבה לקארי.

"אני עדיין אוהבת אותך אבל הייתי בחורה מאושרת לפניי שהכרנו" כותבת לו וויט (צילום: getty images)
"אני עדיין אוהבת אותך אבל הייתי בחורה מאושרת לפניי שהכרנו" כותבת לו וויט (צילום: getty images)


"התכוונתי לומר לעורך הדין שלי שאין בכוונתי להמשיך עוד עם הסיפור הזה, עד שהבנתי שהחלפת עורכי דין והם ייעצו לך לכתוב לי. זה בכלל לא הגיע ממך. אתה בטח שונא אותי וכתבת לי את כל המילים האלה רק בגלל שהיית צריך". עוד הוסיפה ווייט וכתבה: "הדבר הנכון וההגון לעשות? מה זה? אני חושבת שזה לשמור על שקט ופרטיות, למרות שכל מה שבא לי זה לצרוח מכל הגגות. אתה יודע מה אני רוצה וזה בכלל לא קשור לכסף". כזכור באותו שהתאבדה צייצה ווייט בטוויטר בפעם האחרונה וכתבה: "מתנתקת מטוויטר, אני מקווה שהייתי קרן אור עבור הקרובים והאהובים עליי".

"לא לקחתי לעצמי עורך דין כדי שאוכל לקחת לך את הכסף וככל הנראה אני אסתבך בעקבות זה שאני כותבת לך. אני בטוחה שתשתמש בזה נגדי. לא משנה מה עורכי הדין יחליטו, לא אכפת לי, זה מה שאני רוצה. הדבקת אותי בהרפס ובפפילומה, אני רוצה שתתנצל על זה בגלל שאכפת לך ולא בגלל שאמרו לך. אני רוצה שתבין שעד כמה שזה נראה לך עניין קטן ושולי, זה הרס את חיי" המשיכה לגולל את ההאשמות כלפי האקס.

קארי בהלוויתה של וויט. ספטמבר 2015 (צילום: getty images)
קארי בהלוויתה של וויט. ספטמבר 2015 (צילום: getty images)


כמובן שזה לא הסתיים בזה. עוד כתבה ווייט לקארי: "אני רוצה שתהיה אחראי כשאתה עם בחורות אחרות, תשים לב לגוף שלך. לפניך אולי לא היה לי הרבה, אבל היה לי כבוד, הייתי בחורה מאושרת. אהבתי את החיים, היה לי ביטחון והרגשתי טוב עם הגוף שלי, הייתי גאה ברוב ההחלטות שקיבלתי. אבל אז פגשתי אותך, אתה חשפת אותי לקוקאין, זונות, התעללות נפשית ומחלות מין. ג'ים, עשית דברים טובים בשבילי, אבל להיות איתך שבר אותי כאדם. זרקת אותי ברגע שהכרת מישהי יותר שווה ממני".
  

 

A post shared by 7Watchlist (@7watchlist) on