בכל שלב של אודישנים בתוכניות ריאליטי למינהן יש את המתמודדים שבאים או מוזמנים על תקן ה"בדרנים". כאלה שלא באמת מגיעים להתחרות על כרטיס הכניסה לתוכנית, אלא לקבל כמה דקות של תהילה כשהם מציגים את הכישרונות האמיתיים או המומצאים שלהם.

מי שצפה אתמול (רביעי) בפרק הפותח את העונה השלישית של האקס פקטור ישראל ששודר ברשת נתקל בצמד שגיא אברהם בן 29 ורחלי בת 33. במהלך כל האודישן, ובזמן הקודם לו, רחלי, רקדנית בוליוודית התעקשה להדגיש כמה פעמים ש"מי שרואה טלוויזיה חייב להכיר את רחלי וציון", בעלה, שכן הם רקדנים מוכרים שהופיעו במספר תוכניות כמו, האח הגדול, רק בישראל, דודו טופז, דן שילון, יוסי סיאס והשתתפה בקליפ של דנה אינטרנשיונל "לאב בוי".


כבר מתחילת האודישן היה אפשר לנחש שמדובר בעוד מתמודדים שבאים להסתלבט על השופטים ולהפך, אך השניים התקשו לקבל את הביקורת של השופטים שלא העבירו אותם לשלב הבא, ובמיוחד נפגעו מזו של שירי מימון שאמרה "הרגשתי עכשיו כאילו אני יושבת בבית בכיף שלי, קצת מזפזפת בטלוויזיה, מרימה רגליים, ואז השכנים פותחים את הקריוקי, ומתחילים לצעוק לי באוזן. זה היה ממש חובבני".

הטונים קצת עלו, והשופט משה פרץ אפילו ניסה לתת לאברהם צ'אנס לשיר לבד כי הוא ראה בו פוטצניאל. אברהם לא היה מוכן לפצוח בשירה בלי שותפתו רחלי והשניים החליטו "לפרוש" ויצאו בסערה מהבמה וגם ממתחם האודישנים. כשניסו לצלם את השניים בחוץ, רחלי איימה בקשרים שלה ואף איימה לתבוע את שירי מימון.

צחוק או אמת? שגיא אברהם ורחלי (צילום מסך)
צחוק או אמת? שגיא אברהם ורחלי (צילום מסך)

האם כל הרגע הטלוויזיוני המשעשע ומגוחך הזה היה רציני? על פי פוסט שהעלתה רחלי בחשבון הפייסבוק שלה היא הקפידה להסביר טרם שידור הפרק כי הכל היה מבויים. "היי לכולם עכשיו הערב כולם ירימו גבה ויחשבו שבאנו לאודישן באקס פקטור ושעברנו ביקורת מהשופטים. אז תרשו לי להפתיע אותכם זה לא אודישן אמיתי, זה אודישן מבויים אודישן משימה ומתיחה לכם בבית. כן כן כי זה ממש רק מתחיל אנחנו נהיה שוב ושוב העונה בתוכנית עם כבוד גדול בתור אומנים אורחים עם המון הפתעות עוצרות נשימה מבטיחה שכולם עוד יהיו בהלם אוהבת אתכם ושלכם רחל".

רקדנית בוליווד
רקדנית בוליווד