לפני כשנה וחצי דיווחה ליאורה על הסלמה ביחסים שבין מיקי גולדנברג לשלושת יתומיו של דודו טופז ז"ל. בליבת העניין מצוי סכום של מיליון וחצי שקל שאותם ירש מיקי מאמו לילי ז"ל, וילדיו של טופז תבעו אותו על כך ששם את ידו על חלק מהירושה וגזל מהם כספים, לכאורה. שנה וחצי אחרי הוחלט כי תביעת הילדים של דודו כלפי הדוד - נדחתה.

הבן והאחיין, דניאל טופז, מה תאמר?

"הגענו להסדר והבנות בדרכי שלום, חברות ואהבה, בסך הכל משפחה. הלוואי וכל אדם או משפחה במדינת ישראל ימצאו את המקום לאהוב ולסלוח. אני פונה לכל מי שקורא את זה ומבקש, תתקשרו גם אתם עכשיו לאהובים שלכם, אל תבזבזו שנים יקרות רחוק מהמשפחה ולא משנה מה קרה. 'כסף מעוור עיני חכמים', אז בואו תהיו חכמים. זה היה מה שאבא האמין בו ואנו ממשיכים, עושים שלום".


מיקי, שולם שולם לעולם?

"אני שמח שזה נגמר".

איך היחסים שלך עם הילדים?

"נהדר, הבנתי שדיברת איתם אתמול. זה סימן שהיחסים טובים, הוא שלח לי את התגובה שלו. הכל יופי".

הם מצטערים שהם תבעו?

"את רוצה שאני אענה לך בשמם? מאיפה אני יודע. אני רוצה לקוות שכן, כי משפחה זה דבר חשוב".


 

A post shared by Daniel Topaz (@danieltopaz_official) on

מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)
מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)

>עמוס אטינגר הגיע לגיל גבורות. רעייתו לנה רקחה לו מסיבה ב"הפינה הירוקה" בגני יהושע. את האירוע הנחה משה טימור שהזמין את עמוס לבמה כבר בתחילת האירוע, והודיע לו שאין הוא מתכוון לתת לו רשות דיבור, אלא רק רשות הקשבה. לקראת סיום האירוע שמע עמוס כמה דברי אהבה מלנה והצטרף אליה בשיר שכתב והלחינה נורית הירש, "אהבות שכאלה". רק אז אמר טימור: "שלא כהרגלך, עמוס, ישבת ושתקת כל הזמן, ועכשיו המילה האחרונה היא שלך". עשו כבוד: האלופים במיל' אורי שמחוני, אמנון רשף ואיציק מרדכי, חיים טופול, שלמה בר שביט, שמואל שי, רבקה מיכאלי ועוד.

אטינגר, סכם 80 שנה.

"אני שמח לראות כאן את כל חברי, אנשים שאני באמת אוהב, ואני שמח לא פחות לא לראות כאן טיפוסים כמו יוסף ג'ו בראל ואת דליה גוטמן, שעשו הכל כדי להוריד את התוכנית 'חיים שכאלה' מן המסך, ללא הצלחה. ניפגש ביום ההולדת בעשור הבא".

עמוס אטינגר (צילום: ולדימיר אזבל)
עמוס אטינגר (צילום: ולדימיר אזבל)

>מבזק: ליאור רז ואוהד קנולר טסו לארגנטינה לצלם עונה שנייה לסדרה "פאודה". רוני נדלר גרפה קמפיין חדש לתכשיטי שי משנקין תמורת כמה עשרות אלפי שקלים. בני בז'ה, השף הטלוויזיוני, יכין לכם עכשיו מרק תימני במסעדה החדשה שלו "Yemen Street". הפליליסט, עו״ד רונן רוזנבלום, זה שמייצג את בני שטיינמץ, חזר מאיטליה אחרי שעשה שם את האיירון מן. ומשה גאון עזב את דירתו ברמת גן לפנטהאוז המפונפן ברחוב רש״י בתל אביב.