נראה כי הפרידה מאייל גולן עשתה רק טוב לרוסלנה רודינה, היא לעולם לא נראתה כה קורנת מאושרת ויפה. להזכירכם, בעבר סיפרה הדוגמנית כי בן הזוג שלה גולן לא אוהב שהיא מתלבשת חשוף ואמרה "שנינו מתייעצים על מה ללבוש, ולפעמים כשבא לי מחשוף או חשוף כי בא לי, אז הוא יכול לומר לי: את אמא, אל תשכחי את אמא, זה תדמית אחרת. לא בגלל שהוא קנאי. לא קנאה, אלא איך יסתכלו עלייך בתור אמא כשאת מתלבשת חשוף. את יודעת, לא מתאים".

לגמרי בעד. רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)
לגמרי בעד. רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)

אמש היא התייצבה באירוע השקת העונה השנייה של סדרת הנוער "פולמון" בהוט בידור ישראלי שנערכה בסינמה סיטי וכל עדשות הפפראצי כוונו אליה או למען דיוק למחשוף העצום שבחרה רודינה לשתף עם העולם. גם באירוע האחרון בו התייצבה בזכיינית רשת, הפציעה רודינה עם מחשוף עצום שלא הותיר אף אחד אדיש. לא שיש איזשהי ביקורת, נהפוך הוא, רק מקנאים ביצירת המופת שהצליחה להאפיל על כל המוזמנים שצעדו על השטיח האדום ועל השינוי המרענן.



חוץ מרודינה בלטה השורדת היפהפייה לירון ריביבו שהגיעה עם אאוטפיט היסטרי והארוס הטרי, ואם עסקינן בתלבושות אי אפשר להתעלם מהזוג הדביק והטרי דין מירושניקוב ושירן סנדל שהתאימו תלבושות והלכו ביחד על גוון סגול חציל. עוד נכחו כוכבי הסדרה מיכל ינאי ובעלה בן מוסקל, יובל שרף, תומר קפון, אלישע בנאי, ירדן הראל, עופר חיון והחברה ג'ורדן, יונתן בשן ואחרים. אבל המחשוף, המחשוף של רודינה, היה ללא ספק עיקרי הערב.

חבורה חדשה בהתהוות?  ירדן הראל, רוסלנה רודינה, מיכל ינאי ויובל שרף
חבורה חדשה בהתהוות? ירדן הראל, רוסלנה רודינה, מיכל ינאי ויובל שרף

לירון רביבו ויונתן בשן
לירון רביבו ויונתן בשן

חתיכים. דין מירושניקוב ושירן סנדל
חתיכים. דין מירושניקוב ושירן סנדל

תמיד מחייך. עופר חיון
תמיד מחייך. עופר חיון

תומר קפון
תומר קפון