לפני שבוע דיווחה ליאורה באופן בלעדי על הנסיעה של קארין באומן להולנד למטרת אשפוז. באומן, הנמצאת במצב בריאותי קשה בשל מחלת האנורקסיה, אכן אושפזה, אבל מספר ימים אחרי האשפוז החליטה שהיא לא מעוניינת בטיפול וחזרה ארצה. בשני, שבוע בדיוק אחרי שנסעו, שבו שימי תבורי, יהודית וקארין לישראל. יהודית באומן: ״לא ארים ידיים בחיים ולא אוותר עליה. אלחם גם אם אצטרך ללכת על ארבע".

יהודית באומן וקארין (צילום: באדיבות המשפחה)
יהודית באומן וקארין (צילום: באדיבות המשפחה)

>בשבוע הבא ינחת בארץ, בליווי אבטחה של שוטרים אמריקאים, האסיר המפורסם קובי אלכסנדר. מי שהגיעה ארצה כדי לטפל בקליטה היא אשתו, חנה.



>שר הבינוי והשיכון וחבר הקבינט המדיני־ביטחוני, האלוף במיל' יואב גלנט, פנה למארגנים של כנס אילת לעיתונות והציע להם לאסוף את כל העיתונאים כדי לתת להם סקירה ביטחונית עדכנית. אמרו לו בנימוס: "לא, תודה". מלשכת גלנט נמסר: "ראש העיר אילת פנה לשר גלנט בבקשה שייקח חלק בכנס לאור העובדה כי הוא נמצא בביקור בעיר באותו היום". מאגודת העיתונאים, שמארגנת את הכנס, נמסר שלא הייתה שום פנייה בעניין זה מצד ראש עיריית אילת, "שלא התערב מעולם במהלך 11 השנים שבהן הכנס מתקיים באילת בתוכני הכנס".

יואב גלנט (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
יואב גלנט (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

>הסטנדאפיסטית מור חן, שהתפרסמה בזכות סרטוני רשת ויראליים ובסדרה "מסובך" של רן שריג, מצויה בימים אלה בתביעה משפטית מול ירום כהן מג'רני הפקות, שחייב לה לטענתה סכום עתק במושגים שלה, 41,561 שקל, על הופעות שהופיעה דרכו בחמש ערים שונות, וגם על קמפיין עבור רשת הסופרמרקטים ויקטורי.

כהן, ירום הודו ישלם?

"חברת ג׳רני הפקות בע"מ מצרה על התנהלותה המקוממת וחסרת תום הלב של הגברת מור חן. היא הפרה ברגל גסה את ההסכם עמה וחייבת כספים לחברה. מפנייתך מתברר כי היא הציגה בפנייך מצגים שאינם נכונים, שהם הוצאת דיבה לכל דבר ועניין. במידה שבימים הקרובים לא נצליח להגיע עם הגברת חן להבנות באשר לתשלום שעליה לשלם לחברה, תיאלץ החברה לנקוט כנגדה הליכים משפטיים".

דין עדיני, בא כוחה של חן, מה תרצה לומר?

"בושה שאומנים בארץ עובדים, הלקוחות משלמים להם, ואז הכספים נעצרים אצל 'מתווכים' למיניהם. אני מקווה שהכסף יעבור למור ויחסוך מאיתנו הגשת תביעה מיותרת״.

מור חן (צילום: רונית כהן ואורי טאוב)
מור חן (צילום: רונית כהן ואורי טאוב)