אורית פוקס חודרת הפעם למדור בנסיבות קצת משונות. ליאור דיין ואשתו רוני מספרים כי בחמש השנים האחרונות פוקס לא מפסיקה להטריד אותם בטענה שהיא היא אשתו החוקית, אם כי דמיונית משהו, של ליאור, שלא פגש אותה ולא דיבר איתה מעולם.

מדובר במאות מיילים, חלקם אפילו עם תוכן מאיים, על כך שהיא אוטוטו עומדת להגיע אליהם הביתה. נוסף לכך, שולחת פוקס עשרות ציורים של דיין, איומים מרומזים כלפי אשתו והפניית השאלה הרטורית - איך מעז דיין להיות עם אשתו במערכת יחסים ולא עם פוקס. דיין מצדו איים על פוקס שאם לא תפסיק הוא יערב את המשטרה. הוא גם נקט אמצעי מניעה נוספים: חסם אותה בפייסבוק, בוואטסאפ ובהודעות רגילות. על פי עצת עורך דינו, הוא השאיר לה ערוץ אחד פתוח - דואר אלקטרוני, שם אפשר למצוא 591 מיילים שנכתבו במהלך ארבע השנים האחרונות, חלקם מיילים שהגיעו בצרורות.

אורית פוקס (צילום: יח"צ)
אורית פוקס (צילום: יח"צ)


קבלו מסרים לדוגמה: "חולמת עליך 24/7" (פלוס תמונה בעירום חלקי), "אם אתה לא עונה אני מקטינה את החזה", "רוצה מכות?????", "אתה תדבר איתי", "משחקי תעתועים, שגורמים לי להתעלם מהמציאות". "היה רשום שאתה עושה אותי חולה (!!!), באמת אני על כדורי הרגעה", "חייבת שתגיד לי משהו. בבקשה מאמי". "מקווה שאתה מבין עכשיו מה שעובר עלי", "התאהבתי בך, בהן צדק חח חולה עליך אששששש", "הכי סקסי בעולם, מכורה ממך ואליך כבר", ועוד.

פוקס, חיזור גורלי?

"לא ברור לי הפעם על מה הקשקוש הזה".

יש לי עשרות מיילים פלוס צילומי מסך רבים של הודעות ששלחת לליאור.

"אין מצב כזה".

הודעות על גבי הודעות. הוא פנה לעורך דין. הטרדה ארוכה שלו ושל משפחתו.

"מה השטויות האלו? את מאמינה לכל זב חוטם שמקשקש לך דמיונות?".


ניר בר, בא כוחו של דיין, השבט אמר את דברו?

"בשנים האחרונות מנסה גב' פוקס ליצור קשר עם ליאור דיין ללא הפסקה וללא הצלחה. ניסיונות אלה לא הניבו כל קשר ביניהם, ואנו מאחלים לגב' פוקס בריאות טובה".

ליאור דיין סירב להגיב.

ליאור דיין (צילום: אור גפן)
ליאור דיין (צילום: אור גפן)

ליאור ורוני דיין (צילום: אור גפן ורפי דלויה)
ליאור ורוני דיין (צילום: אור גפן ורפי דלויה)