יום אחרי שדיווחנו לכם כי ההזוג האהוב על הביצה, ציון ברוך ויאנה יוסף מצפים לבייבי שני, הפעם בדמות יורש עצר שיצטרף לאחותו הבכורה, התייצבה ההריונית הכי יפה בביצה באירוע השקה למותג הבינלאומי של "ציזקייק פקטורי" במתחם שרונים בהוד השרון. לא הופתענו לגלות כי ליוסף אין כל סממן מזהה להריון המתבשל, והבטן עדיין לא מראה את אותותיה ויוסף הציגה גזרה לוהטת וסטייל כובש.

 


לא רק יוסף כבשה את תשומת לב עדשות הפפארצי כשהשיקה את הריונה השני, גם מיקאלה גוטמנכר, כוכבת חתונה ממבט ראשון, שנישאה לאלי ביז'אווי והייתה הזוג החמישי בתוכנית הגיעה ועוררה תשומת לב. מיקאלה התייצבה אמש בגבורה מול עדשות הפפארצי באירוע השקה הראשון שלה וזה למרות ועל אף כי חשפנו השבוע לראשונה תמונות עירום מלא שלה מול כל המדינה, תמונות שלהם הצטלמה במסגרת עבודותיו האמונותיות של הצלם ספנסר טוניק בים המלח. מיקאלה כאמור חייכה בנימוס לצלמי הפפארצי וצלחה את האירוע למרות המבוכה.
נראה טעים. נועה קירל. צילום: לנס הפקות


מי שעוד התייצבה לאירוע בחליפת חציל מותאמת בצורה מדויקת לשפתון היא רוסלנה רודינה, כשגם זוג כוכבי האח הגדול שני גולדשטיין ועומר גורדון, נועה קירל עם הגיסה בפוטנציה שי מיקה ואחרים, הגיעו לטעום ולהיטמע.
היה טעים? שי מיקה יפרח. צילום: לנס הפקות


שני חזן ועומר גורדון. צילום: לנס הפקות