>בפעם הראשונה בישראל, מול קהל של אלפי מעריצים הופיע בשבת בערב המפיק, היוצר, הפסנתרן, והדיג'יי הלוהט KYGO הנורווגי בן ה-25 בגני התערוכה בתל אביב. הכוכב, בחר מבין כל אנשי התעשייה המקומיים לארח על הבמה לא אחרת מהזמרת הגדולה, יוצאת "כוכב נולד" שירי מימון. שופטת אקס פקטור נכנסה לנעלייה של הזמרת הענקית סלינה גומז לערב אחד וביצעה יחד עם הדי ג'יי את הלהיט " It aint me".

כבוד ענק. קייגו ושירי מימון (צילום: גיא פריבס)
כבוד ענק. קייגו ושירי מימון (צילום: גיא פריבס)

>בעוד שהאקסית רוסלנה רודינה מבלה ומוציאה לכל העוקבים שלה את העיניים במהלך חופשת בנות באמסטרדם, הזמר אייל גולן מתחיל להתרגל (שוב) לחיי הרווקות והחליט לקחת יוזמה ולבשל בעצמו ארוחת ערב לקראת שבת המלכה. למרות שאנחנו רגילים לראות את ה"סטורי" של רוס מלא בסירים ומחבתות מלאים כל טוב, הפעם היה זה גולן שהפגין כישורי בישול והכין פלפלים ממולאים ונתחי בשר מוקפצים. שיהיה בתאבון.


"החליט לבשל לשבת". אייל גולן (צילום אינסטגרם)
"החליט לבשל לשבת". אייל גולן (צילום אינסטגרם)

> יממה בלבד אחרי שהמדינה כולה נותרה המומה מהפרידה הדי מהירה של הדוגמנית שיר אלמליח מהחבר ההורס שלה, הצלם האיטלקי ג'וזף קארדו יש מי שהזוגיות שלו מצליחה קצת יותר והוא לא אחר מהגרוש אלרואי כהן, שלזוגיות החדשה שלו נחשפתם כאן ב- TMI לראשונה. לא רק שאלמליח הייתה צריכה לשבת בבית בסוף השבוע האחרון ולהצטער על הרומן שנגמר, אלא גם לראות שכהן, מצא "אהבת אמת" כפי שכתב. האם צירוף המילים אותם בחר הבעל לשעבר לכתוב על התמונה של אהובתו הנוכחית מעידים על משהו בקשר הזה לעומת הקשר הקודם? שווה להמשיך לתהות.

בחירת מילים מדוייקת? (צילום: אינסטגרם)
בחירת מילים מדוייקת? (צילום: אינסטגרם)

> השורד ופרשן הספורט רז זהבי חגג בשישי האחרון יום הולדת 46 יחד עם הקולגות מהאי, השורדים עימם נותר בקשרי חברות גם בחיים האמיתיים. לפני שנה בדיוק הוא חגג איתם באיי פלאוון ובסוף השבוע הוא חגג איתם שוב רק שהפעם בבר תל אביבי נודע. התייצבו חברתו הקרובה זוכת הישרדות ענבר פיניאבסקי בסון, כמו כן נראו זוג האוהבים המתקמבקים אמיר פחר שהגיע עם בת הזוג אופל, ורד ספיבק, מיכל פוקס, ונתי שדה.


 

A post shared by רז זהבי-Raz Zehavi (@razehavi1) on