>לאחר שאיבד את אשתו, מיכל אהרונוף בן רעי, בסוף חודש מאי השנה, זמן קצר לאחר שילדה את בתה רומי, מתאושש האלמן הטרי יוני, אבי שלושת הילדים המשותפים, בחברת השורדת מיכל פוקס.

מיכל, יצא בפוקס?

"זה לא סוד, אנחנו יוצאים. העניין הוא שהסביבה הקרובה של מיכל...".


אמא שלה יודעת, חברות שלה יודעות. כולם יודעים. אם זה לא סוד ואתם יוצאים מחוץ לבית וביחד, אז זה לא סוד.

"אני באמת לא מבינה מה דחוף לכתוב על זה, בייחוד שאני יוצאת עם מישהו שעבר טרגדיה מאוד גדולה".

אני מסכימה איתך בנוגע לטרגדיה. אבל יצאתם החוצה, אז אני כותבת ואשמח לתגובה.

"מבחינתי, תרשמי שאין תגובה".

יוני בן רעי, תרצה להגיב?

"לא, אין לי תגובה".

מיכל פוקס (צילום: אוהד רומנו)
מיכל פוקס (צילום: אוהד רומנו)


>אל ששון,
מעצבת אופנה מבטיחה, הבת של מלכת היופי המנוחה נילי דרוקר ותעשיין האופנה המיליארדר מוריס ששון וסוג של גרושה, הצליחה להכניע את הרווק המבוקש והעיקש ג'ורג'י אקירוב, שברזומה המרשים שלו סנדי בר ועוד כמה. וכך, ליאורה שומעת מידידי משפחה קרובים כי השניים עומדים להינשא וכי השידוך הזה משמח מאוד את הוריו, אלפרד וחוה אקירוב, שנתנו את ברכתם למגורים המשותפים בלונדון, שאליה עקרה הכלה ממקום מושבה בניו יורק.

נילי דרוקר (צילום: פייסבוק)
נילי דרוקר (צילום: פייסבוק)

>תרצה, אלמנתו של המשורר הכמעט לאומי מאיר אריאל, נפלה למשכב ונזקקת מעתה לבלון חמצן. את הפרטים קורעי הלב פרסמה בתה של אריאל, שירז, בעמוד הפייסבוק של נשות זכרון יעקב, פרדס חנה והסביבה: "שבת שלום, יקרות. אמא שלי השתחררה אחרי אשפוז של כמעט שבוע בהלל יפה. היא עדיין צריכה חמצן. לקחנו מ'יד שרה' בלון אחד בלי לדעת שהוא מספיק לשעתיים בקושי. רק מחר נוכל לקבל מקופת חולים בלון קבוע. אולי אולי אולי למישהי יש פה בלון ללא שימוש שיש בו חמצן? תבורכנה".

תרצה אריאל, מה שלומך?

"יש לי בעיות, אני לא יודעת מאיפה זה בא. אני עדיין במיטה, מחוברת לחמצן. יש לי קרישי דם בריאות, כפי שהרופאים אומרים. יש התפתחויות ומחר אני בטח אהיה באיכילוב. לא כואב לי שום דבר, רק אין לי אוויר לנשימה".