אחווה סיטבון עברה אתמול לילה לא פשוט לאחר שזכתה למתקפה קשה מצד המעריצים בגלל הפרק אמש של הדוקו ריאליטי "חתונה ממבט ראשון" שם נפגשו כל הזוגות לארוחת ערב, כולם למעט עדי גרדוס ותומר אביטל שפירקו את החבילה בתחילת התהליך .

במהלך הערב טל כוכבא וסיטבון לא הסתירו את אהבתם, התחבקו והתנשקו מול הזוגות האחרים שהזוגיות אצלם פחות הצליחה\ לרבות רלי לוי המתוסכלת מהקשר שנבחר לה, וסיטבון אף נצפתה חולקת עם כוכבא את חששה לקנאתם של הזוגות האחרים ולעין הרע מצידם. התנהלותה של הכלה המאושרת לא עלתה בעין יפה בעיני מעריצי התכנית ואף מעריציה שינו את דעתם עליה בעקבות הפרק ויצאו במתקפה נגדה בתגובות ברשתות החברתיות. אחד כתב: "הפרק הוציא אותך ממש רע!" אחרת כתבה: "יצאת מתלהבת בלי טאקט" או "צר לי שלא הצלחת לראות את כאבם של חברייך לניסוי, במיוחד של הנשים, בחרת לבוא ממקום מתנשא לא מתחשב ולא מבין". אחר כתב "קצת טאקט, מה עוזר להשוויץ" או "יכולת להפגין קצת צניעות, לא מכבד ולא מכובד", "ההתנהגות שלך הייתה דוחה ורעה" אחרת שכתבה "אכזבה גדולה, הפגנת חוסר רגישות הקנטה ושחצנות על יתר הזוגות".








בן זוגה או למען דיוק בעלה, טל כוכבא שעל פי תנאי החוזה בינו להפקה אסור לו להגיב בעת צילומי העונה לפרקים המשודרים, החליט לשבור מסוכמות ויצא להגנת בחירת ליבו והאשים את עבודת העריכה כשרשם: "האמת שדי אסור לי להגיב אבל אני לא מסוגל לראות את זה ולשתוק. אני מכיר את אווחה יותר טוב מכם והדבר האחרון שאפשר להגיד עליה זה שהיא רעה. תמיד תזכרו שדברים שרואים מפה לא רואים משם". אם דאגתם לקשר בינה לבין רלי אגב, אתם יכולים להיות רגועים כי נראה שבין כל הכלות דווקא הן השתיים היחידות שנשארו בקשר, הן מבלות יחדיו ומרעיפות אהבה אחת כלפי השנייה ברשתות החברתיות

התגובה של אחווה:

תגובתו של טל
תגובתו של טל



עדיין אוהבות
עדיין אוהבות