לא ברור למה, והאם ישנן החלטות של ההפקה שדורשות מהם את זה, אבל נראה שאחווה סיטבון וטל כוכבא לא מוכנים לתעד את עצמם יחד ברשתות החברתיות או באירועי השקה. הזוג הראשון שפתח את הדוקו ריאליטי "חתונה ממבט ראשון" הרבה לתעד את הזוגיות שלהם ברשתות החברתיות מאז תחילת שידורי הסדרה. אחרי תקופה ארוכה בה העלו תמונות שהם מתנשקים ומבלים עם חברים, ואפילו הגיעו יחד לאירוע השקה העניינים השתנו, סיטבון התחילה לצאת לבדה וסירבה לחשוף מדוע טל לא מצטרף, וגם התמונות ברשתות נעלמו.

אז האם הורו להם להפסיק לרמוז על מצבם הזוגי או שהם פשוט כבר לא ביחד? כי אנחנו מתגעגעים לתמונות משותפות! אתמול העוקבים כמעט החסירו פעימה כשסיטבון העלתה לאינסטגרם שלה תיעוד מבילוי רומנטי ביער, כשהיא מרימה "לחיים" עם יד של גבר מסתורי שלא תועד במצלמה. עד לאחרונה היינו רגילים לראות את השניים יחד אבל משהו קרה.

לחיים? מי אתה?! אחווה סיטבון (צילום: אינסטגרם)
לחיים? מי אתה?! אחווה סיטבון (צילום: אינסטגרם)


שבת שלום, עם מי את מבלה?
שבת שלום, עם מי את מבלה?

אחרי עבודת תחקיר קטנה, התברר שגם כוכבא העלה תמונה מיום שבת שלו, ושם תוכלו לראות שהנוף זהה לתמונות של סיטבון ושכוסות היין מופיעות גם אצלו. אז אפשר לנשום לרווחה, השניים עדיין ביחד רק שהם מעדיפים לא להוציא לכם את העיניים. מקווים שכשהסדרה תיגמר, התמונות יחזרו

נרגענו! מהאינסטגרם של טל כוכבא
נרגענו! מהאינסטגרם של טל כוכבא