ביום שישי הראשון של חודש פברואר תשיק ניקול ראידמן את ספרה "ללא מסכות". באירוע תושק גם תערוכת צילום חד–פעמית שכל הכנסותיה תרומה לאגודה למלחמה בסרטן. ראידמן: "הספר מאגד בתוכו ראיונות של המרואיינים שהשתתפו אצלי בשנתיים וחצי בתוכנית רדיו, וכל ההכנסות לאגודה למלחמה בסרטן. הולך להיות אירוע קוטור".

זה ספר או אלבום?

"את כל ההכנסות מהספר רשת סטימצקי תעביר לתרומה. התערוכה כוללת צילומי פורטרט שחור–לבן של כל המשתתפים. ליברמן, שרה, גילה אלמגור. חשוב היה לי לעשות אותו. זה 400 עמודים. אנשים מספרים על הילדות, על הקריירה. חושפים את כל האמת. אלה שיחות מאוד אינטימיות עם כולם".


באיזה ראיון את הכי גאה?

"ראיון עם אמיר פרישר גוטמן ז"ל. הראיון האחרון שלו".

אמר דברים שלא ידענו על המחלה?

"את צריכה לקרוא את הספר. אני לא מגלה לך. כשתקראי תופתעי לקרוא הרבה מאוד דברים".

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

>בריז'יט וזנה, האחות של פיליפ, חזרה בתשובה, ומעתה אפשר לראות אותה בלבוש חסוד ובכיסוי ראש. במקביל להתחזקותה, היא גם התחתנה בפעם הרביעית, עם בעלה השלישי קלוד. את החתונה האזרחית שערכו בפריז הם שחזרו בחתונה דתית בצפת.

בריז'יט, כבודה של בת מלך פנימה?

"אני מספרת את הסיפור שלי בהפרשות חלה למיניהן עם כל מיני רבניות ומתרגשת כל פעם מחדש עד כלות נשמתי. אני נותנת את הדוגמה שלי לכל בנות ישראל, כי אין טוב מזה".

בריז'יט וזנה (צילום מסך)
בריז'יט וזנה (צילום מסך)

>שחקני תיאטרון בית ליסין לקחו חלק בפרויקט צילומים עם בית האופנה המיתולוגי משכית, שאותו הקימה רות דיין, ויספקו ערך מוסף למותג שמשלב אופנה עם תרבות ואומנות. השחקנים צולמו במעילים בסימן 60 שנה למעיל הראשון של משכית. הצילומים יוצגו בתערוכה כתרומה למען מטרה שתיבחר בהמשך.

גל אמיתי (צילום: דויד ששון)
גל אמיתי (צילום: דויד ששון)

>שישי שעבר, צהריים, השף (והמאסטר) ישראל אהרוני קיים אירוע חגיגי לרגל פתיחת עונת החורף והשנה החדשה במסעדת "HIRO" ראמן בר בלבונטין, תל אביב. הגיעו: מיכל אנסקי, חיים כהן, גידי גוב, צחי בוקששתר, עומר מילר, אביב משה, אבי ביטון, פותנה ג'אבר, רן שמואלי ועוד.

ישראל אהרוני (צילום: שי נייבורג)
ישראל אהרוני (צילום: שי נייבורג)