אחרי שהמשפחה רגילה לאור הזרקורים, אתמול נחשפה לעולם אחות של וונדרוומן האגדית במדורי הבידור, ולא, אנחנו לא מדברים על תסריט חדש של גיבורת על בסרט הוליוודי שיושק בקרוב, אלא על אחותה האמיתית בשר ודם של השחקנית הישראלית גל גדות. דנה גדות אחותה הצעירה של גדות, שמתגוררת בישראל ומרבה לבקר את אחותה בארה"ב, משתפת ברשתות החברתיות שלל תמונות בהן ניתן לראות את רמת הקרבה והפרגון בין שתי האחיות האוהבות.

אבל נראה כי דנה גדות בת ה- 25 שהצליחה עד כה לשמור על אנונימיות ולחיות הרחק מאור הזרקורים, לא אהבה את הרעיון של החשיפה והפומביות ומרגע ששיתפו את תמונותיה שנלקחו מחשבון האינסטגרם שלה, חסמה גדות ג'וניור את חשבון האינסטגרם שלה והפכה אותו לפרטי ובכך הצליחה להותיר ידיעה שהייתה רוויה בשלל תמונות שלה לבדה או עם אחותה הכוכבת ההוליוודית, ריקה לגמרי מתוכן.


 

A post shared by Gal.Gadot_fan (@galgadot_fann) on


באייטם שמציג את גדות ג'וניור לעולם, אין אף תמונה שלה לתצוגה. אז למרות שאנחנו מכבדים ומוקירים את רצונה לפרטיות, TMI לא ידוע ככזה שמוותר בקלות והיות שחשבון הפייסבוק שלה עדיין לא חסום לקהל הרחב, ניצלנו את ההזדמנות לשלוף משם תמונות של גדות הצעירה והיפה. עכשיו נותר לנו להמתין למהלך הבא שלה. אגב, למרבה ההפתעה גילינו שלדנה גדות יש גם עבר עשיר לצד מפורסמים אחרים, אומנם לא בקנה מידה כמו של אחותה, אבל היא למדה בבית הספר בכיתה עם כוכב הילדים תובל שפיר, והשניים אף נסעו יחד עם תלמידי השכבה בתיכון לטיול משותף בפולין. אז קבלו לא רק את גדות ג'וניור אלא גם את תובל שפיר מלפני שמונה שנים כתלמיד תיכון משנת 2010. 


 

A post shared by Gal Gadot My Love (@loverofgadot) on


 

A post shared by Irit Gadot (@irit__gadot) on