ביום שישי האחרון התראיינה הזמרת הערבייה נסרין קדרי בתוכנית האירוח השנוייה במחלוקת "אופירה וברקוביץ'". בין השאר נשאלה קדרי, ברגישות האופיינית לצמד, על סיום הרומן שלה עם אביעזר בר מוחא היהודי, מי שהיה בן זוגה 11 שנה והארוס שלה לתקופה קצרה. באותו ראיון הצהיר אייל ברקוביץ' כי הוא לא היה נותן לבת שלו לצאת עם בחור ערבי. הידיעה הזו עוררה זעם רבים אך שימחה במיוחד את הצופה בנצי גופשטיין, מארגון להב"ה, שוחר שלום ידוע, ששלח מיד לברקוביץ מסר מחבק במיוחד.

קבלו הצצה בלעדית: "מעודד שיש בתקשורת מי שמחובר לעם היהודי ומורשתו. שלא מנסה ל'חנך' את הציבור ומוכן להגיד את האמת שהוא ורוב הציבור מאמינים בה. בעת שגופים רשמיים של מדינת היהודים שופכים תקציבי ענק כדי לעודד התבוללות, חובתנו לחזק את שומרי הסף של התרבות העתיקה והעשירה ביותר בעולם. שמך ייזכר. כאדם שלא נכנע לרוחות חולפות וניצב איתן בהגנה על הנכס הכי יקר לנו לעולם, היהדות".

בנצי גופשטיין (צילום: יונתן זינדל , פלאש 90)
בנצי גופשטיין (צילום: יונתן זינדל , פלאש 90)


גופשטיין. יש ממשיך למשה רבנו?

"אברך כל יהודי שיעמוד איתן מול הגל של ההתבוללות, שהוא אומר את מה שכולם חושבים. אני לא מסכים איתו בהרבה דברים אבל לפחות הוא לא מנסה להיראות "נאור" כביכול וענה תשובה שרוב תושבי ישראל היו עונים.

חגי אוזן המנהל האישי של נסרין קדרי מסר בתגובה, "נסרין לא נעלבה מהתגובה של ברקוביץ'. היא מכירה דעות מהסוג הזה ושמחה שהייתה לה הזדמנות להגיב לו ולהראות לו שהעולם הוא הרבה יותר משחור ולבן אלא מגוון של צבעים. לגבי תנועת להב"ה מעניין אם הם שרו שירים דומים לאסתר המלכה שהרי בזכות ההתבוללות שלה עם ישראל ניצל".

ברקוביץ', כהרגלו סירב להתייחס

נסרין קדרי (צילום: אלוני מור)
נסרין קדרי (צילום: אלוני מור)

מהתוכנית. אייל ברקוביץ (צילום מסך)
מהתוכנית. אייל ברקוביץ (צילום מסך)