ביום שלישי הקרוב ייערך גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ואחד מששת הפיינליסטים ייזכה בתואר הנכסף וייסע לייצג אותנו בתחרות לשנת 2018. לשורד בדימוס ומעצב הפנים מושיק גלאמין כבר יש מועמד מועדף, כל כך מועדף שהוא החליט להרים לו בפוסטים ברשתות החברתיות ולארגן לו קמפיין תמיכה להצבעה.

אז מי הפיינליסט שזוכה לפרגון מצד גלאמין. רגע אחרי שנבחרו שישיית הגמר שכוללים את נטע ברזילי, יהונתן מרגי, חן אהרוני, ריקי בן ארי, האווי דנאו ועדן מאירי, העלה גלאמין פוסט קריאה לעוקביו הרבים להצביע לנטע ברזילי.



גלאמין ביקש מהמעריצים לא להיות שאננים ולהצביע וכך כתב: "זאת נטע ברזילי מהכוכב הבא לאירוויזיון. אין כשרון כזה בעולם. המקום שלה בגמר מובטח וזה מאד משמח ומרגיע. אבל בשלישי הקרוב אנחנו חייבים לעשות הכל כדי להבטיח שהיא זאת שתיסע לייצג אותנו באירוויזיון. יש בי חשש שמרוב שנטע איכותית ומדהימה הקהל שלה יהיה באיזה ביטחון שהכל בסדר, יהיה אדיש וישכח להצביע. ולכן אני רושם את הפוסט הזה. חברים לא שלחנו כבר שנים יציאה כל כך שווה ומיוחדת. היא תביא לנו את המקום הראשון . ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי שהיא תהיה הנציגה שלנו. אז ביום שלישי כשקווי ההצבעה יפתחו הצביעו לנטע. מבטיח לכם שהיא תביא לנו גאווה ויותר חשוב דוז או פאווה".

מושיק גלאמין (צילום: רפי דלויה)
מושיק גלאמין (צילום: רפי דלויה)