סיפור לא מצחיק במיוחד. אלי יצפאן התקנא כנראה במודל שהתווה נאור ציון. בשבוע שעבר הוא נצפה בשדה דב מתבטא בגסות כלפי מאבטחת שבסך הכל ביקשה ממנו לפשוט את הז'קט במסגרת הבידוק הביטחוני. לא רק שיצפאן אמר למאבטחת הנבוכה: "אני לא מוריד את הז'קט", הוא גם זכה להנחת סלב, כאשר מישהו מבפנים דאג להעביר אותו לטיסה ללא בדיקה. המאבטחת הנדהמת אמרה בקול: "תמיד הוא מתנהג אלינו ככה בזלזול. חבל שאני לא יכולה לעשות את עבודתי כמו שצריך".

יצפאן, אתה לא בעד דיבור ואוויר נקי?

יצפאן סירב להגיב.


אלי יצפאן (צילום: רפי דלויה)
אלי יצפאן (צילום: רפי דלויה)

>ויצפאן לא נדחף לבד. גם הדס שטייף, לוחמת הצדק וזכויות הנשים, הגיעה יומיים אחר כך לאותו שדה תעופה, העיפה מבט על אותו התור הארוך, ואז ללא אומר עקפה אותו בנונשלנטיות. מי שלא התבלבל, עמד בתור כאחד האדם, וזוכה לאות הסובלנות מליאורה, הוא יובל המבולבל. המבולבל גם הסכים לצילומי סלפי עם כל מי שביקש, וביקשו הרבה.

שטייף, הייתה לך רק שאלה?

"אמת. ביקשתי בנימוס רשות כי הטיסה שלי עמדה לצאת. הרשו לי לעבור, לא עקפתי. בסוף הטיסה התעכבה בחצי שעה. יתרה מזאת, כשהגעתי לאמצע התור וביקשתי רשות, אמרה לי אישה שאני לא מכירה ושהיא מהצוות של יובל המבולבל שגם הם באותה הטיסה. אז נעמדתי לידה".

הדס שטייף (צילום: אלוני מור)
הדס שטייף (צילום: אלוני מור)

יובל, יש סלפי גם עם שטייף שעקפה אותך?

"אני מאשר את הידיעה ולשמחתי אני בשלב שבו אני מתלהב מזה שאנשים מבקשים לעשות איתי סלפי. במשך הרבה שנים לפני שהתפרסמתי הייתי מפעיל ימי הולדת, מסתובב ברחובות, מחלק כרטיסי ביקור ולא הכירו אותי. כל פעם שמבקשים ממני סלפי זה חלום שמתגשם".

יובל המבולבל (צילום: אלירן אביטל)
יובל המבולבל (צילום: אלירן אביטל)