שתי שחקניות רכש יפהפיות מצטרפות אל הקאסט של התוכנית "שנות ה-80" לקראת העונה הרביעית, שצילומיה מתחילים בקרוב: מירי בוהדנה ולינור אברג׳יל. הראשונה תגלם את הבת של דוד עמרן והשנייה את אשתו המטורללת של הרב קורקוס.

בוהדנה, ספרי קצת.

"תמיד חלמתי לחקות את אמא שלי סילביה במבטא הצרפוקאי שלה, ועכשיו ניתנת לי ההזדמנות".


לינור אברג'יל (צילום: יניב אדרי)
לינור אברג'יל (צילום: יניב אדרי)

>היהלומן יוסי צוברי, שעזב בזמנו את אשתו טלי לטובת סיגל שחמון, ליהק יהלום חדש, מיכל שטיבל גורפונג, גרושה בת 47, אשת נדל"ן, שבעברה הייתה ציירת ונערת החן לשנת 1994.

צוברי, נוצץ?

"אין תגובה".

>שלומי שבת, קובי אוז, יהודה אליאס, רון שובל, אביבה אבידן, שגיב כהן, ראש העיר נתניה מרים פיירברג איכר ועוד שלל אורחים מכובדים הגיעו לפרגן מכל הלב לחברם הזמר, המלחין והמשורר יוני רועה. רועה הוא המנהל של בית הספר העירוני למקצועות המוזיקה "סיטאר" שחנכה השבוע עיריית נתניה.

שלומי שבת, אביבה אבידן, רון שובל (צילום: רן אליהו)
שלומי שבת, אביבה אבידן, רון שובל (צילום: רן אליהו)

>משפחת לוי המורחבת של חבר הכנסת ושר החוץ לשעבר, חתן פרס ישראל דוד לוי, כולל בתו ח"כ אורלי לוי–אבקסיס, חגגה בר מצווה לאחד הצאצאים במלון "וילג'" על גדות הירדן.

>מוטי רייף בירך את מעצבי האופנה הישראלים באירוע השקה לתערוכה של קיפלינג, שבה מוצגים תיקים מעוצבים כתרומה לעמותת רוח נשית. הגיעו: דני מזרחי, גילת אנקורי ועוד.

מוטי רייף, גלית גיאת (צילום: עופר חן)
מוטי רייף, גלית גיאת (צילום: עופר חן)

השבוע התקיים אירוע השקת חידושים בעולם הטיפוח של חברת GIGI מעבדות קוסמטיקה לעונת הקיץ ב"התרנגול הכחול" של השף שאול בן אדרת. לאירוח הייתה אחראית הפרזנטורית איבונה קרוגליאק. הגיעו: שירז טל, רוית אסף, רוית ירקוני, דורית ילינק, דורית בלימן, מירי דריקס, שירלי בן מרדכי ועוד.

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, ובני משפחתו עודדו את הג'ודאי שגיא מוקי כל הדרך עד לזכייה המרגשת במדליית הזהב.

רובין הולזקן, הדוגמנית ההולנדית הבינלאומית, מלאכית ויקטוריה'ס סיקרטס וכוכבת ספורטס אילוסטרייטד, נבחרה לפרזנטורית של מותג בגדי הים גוטקס 2019.