דווקא אחרי הפשרה הגדולה בין קים ג'ונג איל ודונלאד טראמפ, מסתמנת מלחמת עולם מפחידה ומסוכנת הרבה יותר בין דורון מדלי לרני רהב. מדלי, שכתב את השיר זוכה האירוויזיון, toy, בישר במסיבת העיתונאים בהומור לא מוצלח כי "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה". רהב לא פספס את ההזדמנות הפטריוטית והעלה מייד בטוויטר שלו תגובה ציונית הולמת. "פשוט חרפה. תעלה לקבר יצחק רבין ראש הממשלה ושר הביטחון שנרצח ותבקש סליחה. לא לשכוח, לא אתה זכית, נטע זכתה. היא זכתה משום שהביאה את השוני, את היופי ואת הטוב. אתה מזכיר לנו את החושך, את הרע, בקש סליחה ומייד".

רהב, זה לא הצחיק אותך?

"מצד אחד איש גאון שיצר שיר מדהים. מצד שני יש דברים שאתה מצפה מאנשים גדולים לא לעשות גם אם הם בשיא השיכרות שלהם עקב אירוע משמח. 'ממשלת ישראל מודיעה'... זה משפט ששייך להיסטוריה העצובה של המדינה. ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין נרצח, ולאף אחד אין אפשרות לעשות על כך פארודיה כזו או אחרת. ציפיתי שיתנצל ובזה יסתיים הענין. הרי מדובר באיש מקסים וחיובי ואני מקווה שכך יהיה".


מדלי, עלית כבר להר הרצל לבקש סליחה? "אין תגובה".

רני רהב (צילום:  מיכל פתאל, פלאש 90)
רני רהב (צילום: מיכל פתאל, פלאש 90)

>באירוע שנערך בקיבוץ יפעת במסגרת פסטיבל ״חלב ודבש״, לרגל ציון 30 שנה ליציאת הספר "רומן רוסי" של מאיר שלו, עלה בין השאר לבמה המשנה לראש המוסד לשעבר, רם בן ברק, שהוא בן דודו של מאיר שלו. בין השאר סיפר שאת "רומן רוסי" קרא כשהיה במבצע חשאי באחת מבירות אירופה, לפני השינה בחדר האמבטיה, שם ביקש מחבריו ליחידה לישון כדי שיוכל לקרוא בניחותא ובאין מפריע. עוד סיפר בן ברק שתמיד קינא בשלו שהביא בחורות יפות, בהתחלה את אלינור אשתו הראשונה שהייתה יפהפייה ואחר כך, לדבריו, באה מישהי עוד יותר יפהפייה - רינה. ואפרופו רינה, אחרי פרידה ארוכה בין שלו לרינה, ולאחר שרעה ארוכות בשדותיה של המשוררת איילת שדה, חווים השניים קאמבק. רינה גם הופיעה לצדו של שלו בערב הגדול.

רינה, רומן ישראלי?

״שאלות בנוגע לחיים הפרטיים שלי ושל מאיר שלו הן לא עניין לעיתון. אני מבקשת לסיים בזה את השיחה״.

ומאיר שלו, כהרגלו, מסרב להגיב.

מאיר שלו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
מאיר שלו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

>המיליארדר רוני דואק ואמילי מואטי, שעל פרוץ הרומן שלהם שמעתם לראשונה אצל ליאורה, נפרדו בדממה דקה וללא מילים מיותרות. את תגובתו של דואק לא ניתן היה להשיג.

רוני דואק (צילום: אביב חופי)
רוני דואק (צילום: אביב חופי)