אחרי ארבעה חודשים של פרידה הפרופסור לשערוריות אמיר חצרוני וחברתו הערבייה - עורכת הדין שירין נופי - שוב ביחד. יחסיהם ידעו, כזכור, לא מעט עליות ומורדות וגם רגעים מביכים כמו קריעת דרכון בסין, אבל דף האינסטגרם החדש שחצרוני פתח, אחרי שסגרו לו את הפייסבוק, תיעד אותם מבלים ונהנים בסטייקייה עממית.

חצרוני, חשבתי שאתה טבעוני.

"בוודאי שאני טבעוני, אבל אם לא אבקר בסטייקיות, לא אכיר מקרוב את עם ישראל, ואם לא אכיר אותו מקרוב אני עלול בטעות להפסיק לשנוא אותו".


טוב לך עם שירין?

"טוב מאוד. לומדים מטעויות".

אני שומעת צלצולי פעמונים של חתונה?

"יש לך בעיות בשמיעה. אנחנו מתרכזים כרגע בתביעה שאני מגיש נגד פייסבוק שחסמו את הפרופיל שלי, מפעל חיי, מתוך התנכלות אידיאולוגית ואישית. אין לי ספק שבית המשפט יזהה את העוול ויפסוק בהתאם".



>שמחות באות בצרורות. מפקד גל"צ, שמעון אלקבץ, ואשתו ענת, חיתנו בן נוסף, נדב, עם עדן ב"חצר נצר", כמה שבועות אחרי הבן גיא ואשתו אנסטסיה. אלקבץ, שעבר הפעם מפפיון לעניבה מהודרת, חגג עם רזי ברקאי, יעל דיין, רינו צרור, יפתח רון טל, יעקב ברדוגו, קרן נויבך, גיורא עיני, ברק סרי, דוד וסיגל רגב, דדי מרקוביץ', גיל סמסונוב, מולי שפירא, יואב צור ועוד כ–500 אורחים. את הפלומבה העניק הרב הראשי דוד לאו.

(צילום: רזיאל רובין)
(צילום: רזיאל רובין)

>ואפרופו צרורות. החתונה המקבילה ב"חצר נצר" הייתה של אדיר אזריה, האח של אלאור, שבדיוק יצא לחופשי מהכלא יום לפני כן. עשרות מאבטחים כיתרו את המתחם.

משפחת אזריה (צילום: אבשלום ששוני)
משפחת אזריה (צילום: אבשלום ששוני)

>דנה זרמון ומוטי רייף הוזמנו על ידי רונית רפאל לאירועים הנוצצים של פסטיבל קאן בריביירה הצרפתית. השניים זכו לפינוקים ולטיפולי יופי בספא של רונית רפאל במלון "מרטינז" היוקרתי ולהזמנה למסיבה הכי יוקרתית של הפסטיבל.

דנה זרמון (צילום: עידו איז'ק)
דנה זרמון (צילום: עידו איז'ק)

>לני רקנאטי ואורי שקד, בעלי יקב רקנאטי, אירחו את 1,500 לקוחותיהם לאירוע שנתי בחצר היקב. הזמרת שפיטה הקפיצה את הקהל, שטעם מכל יינות היקב. מאות בקבוקים נפתחו, לצד גבינות של מחלבת יעקבס.

>תום יער, קרן מור, יובל שרף ושלל פאשניסטות פקדו בשישי בצהריים את מסיבת השקת קולקציית הקיץ של Belle&Sue עם המותג הישראלי Vender. קרן מור ויובל שרף הבסטי לא פספסו הזדמנות לתרגל דאק פייס.