לאן נעלם גיא פינס? לכל הסלבס בביצה שחיפשו הבוקר (שני) את עמוד האינסטגרם הידוע של גיא פינס בכדי לראות איזה טיזר הוא מעלה לקראת התוכנית הערב, כי אולי גם הם יופיעו באייטמים של תוכנית הבידור המצליחה, הופתעו לגלות שהחשבון של התוכנית כבר לא קיים. מסתבר שלא רק עידן עמדי נפל הלילה קורבן להאקרים טורקיים שפרצו לו לחשבון האינסטגרם והשתלטו לו על התכנים כשפרסמו תכנים אנטי ישראליים לצד תמונות של דגל טורקיה.  

מתקפת האקרים? גיא פינס. צילום: אביב חופי
מתקפת האקרים? גיא פינס. צילום: אביב חופי
גם עמוד האינסטגרם הרשמי של תוכניתו של גיא פינס נפרץ הלילה על ידי האקרים שהשתלטו על העמוד המדובר ומחקו לו את היוזר. העמוד הרשמי של התוכנית, שמונה למעלה מ-115,000 עוקבים, ביניהם כמעט את כל כוכבי הביצה המפורסמים, חוגג במקריות לגמרי היום, שש שנים להקמתו. כעת הוא נמחק ואינו בשימוש ולא ברור עדיין האם מדובר באותם האקרים שפרצו לזמר עמדי, ואם כן ככל הנראה מדובר רק בתחילתה של מתקפת האקרים על הסלבס בביצה, אז אנא מכם הישמרו. במקביל מתוכניתו של פינס פועלים נמרצות מול אינסטגרם העולמי במטרה לנסות לשחזר את החשבון המצליח ואף הודיע על כוונתם להתלונן במשטרה. 
ממערכת גיא פינס  נמסר בתגובה: "באופן אבסורדי העמוד היה אמור לחגוג היום 6 שנים להקמתו, ובזמן זה הפך לעמוד המוביל מתוכניות הטלוויזיה בישראל. אנו פועלים מול אינסטגרם העולמית להשבת החשבון"