כמעט חודש וחצי בהם הדיירים חיים בבית האח הגדול, התרגלו אחד לשניה ובנו הרמוניה מסויימת. אחרי ארבע הדחות ושלוש פרישות (אם לא מחשיבים את זו של האחות הגדולה) המתמודדים שנותרו קיבלו היום דיירים חדשים, שיצטרפו אליהם לימים הקרובים. את כולם אתם מכירים, רובם כבר היו בריאליטי כזה או אחר כשרובם כבר היו בסיטואציה בהם היו מוקפים במצלמות המתעדות 24\7 ועכשיו יצטרכו להתרגל לחיים הסגורים שנית. כאמור, הדיירים המפורסמים נכנסו לכמה ימים בלבד וככל הנראה כבר בשבת הקרובה ייכנסו הדיירים האמיתיים האנונימיים שיתחרו על הפרס הגדול ועל תואר זוכה העונה!

אז קבלו ראשונה, את אביבית בר זוהר שהשתתפה בעונה הרביעית של התוכנית ומאז מככבת ברשתות החברתיות ונותנת הרצאות על חיי זוגיות. בר זוהר, בת 36 חיה בימים אלו ברחובות, רווקה ואוהבת את זה!

(צילומים: מיכה לבוטון)
(צילומים: מיכה לבוטון)



הדיירת השניה שנכנסה זכורה לכם מהעונה האחרונה של "המירוץ למיליון", שם נלחמה על המקום הראשון לצד אחיה עומר. קבלו את נטע ברזני בת 25 מירושלים, רווקה מאושרת. 

הדייר השלישי שגם כבר היה בבית האח הגדול הוא עמרי בן נתן, בן 32 בעונה השביעית הוא היה בשלישיית הגמר ושם הכיר גם את קסניה טרנטול שהייתה ארוסתו. השניים ביטלו את החתונה כמה חודשים לפני שהייתה אמורה להתקיים. 

הרביעית להצטרף היא ה"איט גירל" לשעבר ומתמודדת "המירוץ למיליון" אדל בספלוב בת 25 מתל אביב, לאחרונה התארסה לבן הזוג שלה מאץ' עבד אחרי כמה שנות זוגיות

החמישי והאחרון להצטרף הוא טילטיל, לירון אורפלי  בן 43 נכנס לעולם הבידור כשהתחרה ב"מירוץ למיליון" אבל פרץ לתודעה כשזכה ב"הישרדות הונדורס". אורפלי הוא נהג מונית במקצועו ואבא לשניים.