יממה אחרי שפורסמה הידיעה כי בן אל תבורי ובת הזוג שלו בשנתיים האחרונות אורטל עמר נמצאים בהריון ראשון בחודש חמישי ושימי תבורי הגיב כאן ב- TMI לראשונה על החדשות וטען כי הוא חושב שבנו עושה טעות ועמר נכנסה בכוונה להריון, מגיעה יהודית באומן תבורי אשתו של שימי כדי לנסות לעשות קצת סדר ולהשכין שלום. הבוקר, בתוכניתו של אסי הג'וקר ברדיו צפון 104.5 עלו השניים לשיחה על החדשות, על מוצא ועל שינויים.



שימי, מגיע לך מזל טוב
שימי: "תאחל לו, לא לי. נכון הוא יהיה אבא ואני אהיה סבא, אבל לא מתרגש בכלל. הוא לא נשוי, חבל שהוא עושה את הטעויות שאני עשיתי. יש לו עוד זמן, אבל זה עניין שלו. אם הוא החליט שזה מה שהוא עושה, זאת החלטה שלו".

בן אל אמר שהוא אוהב אותך ושהוא מתגעגע
שימי: "לא בא לי לדבר על הנושא הזה, אחי"
יהודית באומן: "אני שמחה שצאצא חדש יבוא לעולם. כל ילד בעולם הזה ובמדינה הזאת זה מרגש, יהודי או לא יהודי, ברוך הבא".
שימי ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)
שימי ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)

איך מצליחים לעזור לשימי לקבל את זה?

יהודית: "יש לנו פה עסק עם בטון. יש לו את הסטייל שלו. זה לא שהוא לא אוהב. זה אגו תימני, החלטי וקשה מאוד לפיצוח. משהו שאני אישית לא הכרתי. יש לתימנים אגו שאי אפשר לתאר". אמרה "יש פה סוג שונה של אנשים. כשאני גרתי בהולנד, אין להם את זה מבחינת קירבה לילדים. הם חיים בשביל עצמם. שימי צריך לתקן את עצמו ולפתוח את עצמו. אני נלחמת בדברים קטנים כמו בסיגריות, ועוד דברים שצריך להתנהל בצורה תרבותית, את הלב שלו קיבלתי אבל השינוי לדברים האלה -אין, זה אגו".

אם יבוא בן, זה יהיה ההמשך של שימי, המשך שושלת
יהודית: "זה כבר נכד שני שלו. לאלירן יש כבר ילד. אם בן אל זמר אז אלירן פחות חשוב? גם עם אלירן הוא לא כל כך בקשר, אבל הוא פיתח קשר עם אלעד הבן הקטן. את הנכד הראשון הוא ראה בברית. אין, האגו משני הצדדים ענק. אם זה יהיה בן, אני בטוחה שנבוא לברית, כמובן שאם תהיה בריתה, גם נגיע. אבל ברית זה בכל זאת, לתימנים יש גאווה לעדות המזרח לגבי בנים שאי אפשר לתאר".