הסכסוך בין ההורים של בן אל תבורי עולה מדרגה! בקרוב מאוד תקבל אביבה תבורי מהגרוש והזמר שימי תבורי, תביעה בסך מאות אלפי שקלים. אחרי חילופי דברים קשים בשנים האחרונות בתקשורת, שימי תבורי החליט לעשות מעשה ולנקוט בהליכים משפטיים נגד אביבה.

מקורבים לזמר מדווחים כי לשימי נמאס לשמוע את גרושתו ואם ילדיו מכפישה בכל הזדמנות בתקשורת את שמה של אשתו האהובה יהודית באומן, ולכן החליט לתבוע את אביבה על עוגמת נפש ולשון הרע. תבורי כבר מתבשל זמן רב בסוגייה האם לתבוע את אביבה, אבל קצה הקרחון היה עבורו הראיון האחרון שהעניקה אביבה ב"מאקו" בסופ"ש האחרון בה האשימה את יהודית באומן בסכסוכים המשפחתיים, סכסוכים שהיו עוד הרבה לפני כניסתה של יהודית לחייו של שימי.

בימים היפים שלהם. אביבה ושימי תבורי (יהונתן שאול)
בימים היפים שלהם. אביבה ושימי תבורי (יהונתן שאול)


בראיון שהעניקה אמרה אביבה: "שימי השתנה מאד מאז שפגש את יהודית באומן" עוד הוסיפה ואמרה זה לא שימי, זה מישהו שמדבר במקומו. מישהו שאומר לו מה להגיד והוא אומר" עוד הוסיפה: "זה לא שימי שמציב תנאים זאת היא. פתאום יש שותפה למחשבות שלו, לא יודעת מה יש ביניהם ואיך זה קרה שהיא השתלטה עליו ככה. פשוט כרגע הוא משופע".

שימי תבורי מסר: "כל מה שאביבה אומרת זה שקר. אני פשוט רוצה לצעוק את זה לעולם. כל חיי תמכתי בכספים, אני ויהודית עזרנו לבת אל בחתונה ובמקווה, ובכל ההכנות לחתונה, יהודית הלכה איתה לבחור לה שמלה. אביבה הגיעה לחתונה של הבת שלה בלי שקל, לא נתנה אגורה ולא הביאה מתנה, אני תובע אותה על לשון הרע, שיעזבו את אשתי בשקט יש לה מספיק צרות משלה, היא לא חלק מהבלאגן שלי ושל ילדיי, תמיד היו בלאגנים עם אביבה עוד לפני שהכרתי את יהודית, והכל תמיד היה סביב כסף. כל הזמן היא רוצה רק כספים ודירות יוקרה ומכוניות פאר, איך היא מרשה לעצמה לומר שאשתי מכניסה לי מלים לפה".

יהודית ושימי תבורי (צילום: אמיר מאירי)
יהודית ושימי תבורי (צילום: אמיר מאירי)

"יהודית לא חלק מהבעיות שביני לבין ילדיי. לא יעזור לאף אחד שום דבר, אף אחד לא יעמוד ביני לבין אשתי ואנשים צריכים להפסיק לשים על הגב של האישה הזאת את כל האשמות. היא התחננה שאלך לברית של הבן שלי אלירן בלעדי יהודית, היא התחננה שאהיה בחתונה של אלעד הבן הצעיר והלכתי בלעדיה, ואם יהודית מפלגת ומסכסכת כמו שאביבה אומרת אז למה הלכתי לאירועים של ילדיי בלעדיה. הגיע הזמן שאביבה וכולם יוציאו את המילה יהודית מהפה שלהם. כל מי שיכפיש ויוציא לשון הרע על אישתי אני אתבע.

אביב תבורי מסרה: "מאחלת להם בריאות הנפש"