120 ימים, כלומר ארבעה חודשים בדיוק עברו מאז שישראל אוגלבו נכנס לראשונה לבית "האח הגדול" והוא המתמודד אשר נבחר על ידי הצופים בבית להיות האחרון שיעזוב אותו. באירוע הגמר החגיגי, הראשון בזכיינית "רשת", הדייר מתל אביב בעל סיפור החיים המרתק, גבר על הפיינליסטים האחרים אליאב רחמים, מירב ישראל, אביבית בר זוהר ומריה דומרק וזכה בתואר המנצח של הריאליטי הממכר.

ישראל אוגלבו זוכה באח הגדול. צילום: אביב חופי

אביבית בר זוהר בגמר האח הגדול. צילום: אביב חופי



מירב ישראל בגמר האח הגדול. צילום: אביב חופי





מריה דומרק בגמר האח הגדול. צילום: אביב חופי

אוגלבו בן ה-26 שגדל בבית חרדי, חזר בתשובה, עזב את הבית, מצא את עצמו מתגורר ברחוב והשתקם בזכות שירות צבאי משמעותי בגולני זכה למירב הקולות ובכך, קטף את הפרס הראשון והגדול- מיליון שקלים חדשים וכמובן שאי אפשר שלא להזכיר שבמהלך השהות בתוכנית הכיר גם את בת הזוג שלו, הדיירת מגי טביבי.

במהלך משדר הגמר שודרו מיטב הקטעים מהעונה האחרונה - שכללו צילומים מרתקים של כל המשתתפים בה - לצד ההתרגשות של שלישיית המנחים שזהו הגמר הראשון שהם משדרים: לירון ויצמן, עפר שכר ואסי ישראלוף ו"האח הגדול" רועי עוז.

חמישיית הגמר (צילום: מיכה לבוטון)
חמישיית הגמר (צילום: מיכה לבוטון)

עם מגי טביבי (צילום: אינסטגרם)
עם מגי טביבי (צילום: אינסטגרם)

אז רגע לפני שאוגלבו הוכרז כזוכה של "האח הגדול", ראשונה לצאת מהבית במקום החמישי הייתה מריה דומרק, כשאחריה היתה זו מירב ישראל שהגיעה למקום הרביעי. אביבית בר זוהר הגיעה למקום השלישי, אחרי קרב צמוד היה זה אליאב רחמים שיצא מהבית כדייר שהגיע למקום השני. אוגלובו הוא הדייר האחרון שייצא מהבית. 

העונה האחרונה של "האח הגדול" אמנם התחילה יש יגידו באופן קצת "מקרטע", אך מהר מאוד העונה הפכה להיות מלאת דרמות, ריבים וחיכוכים וכשבפעם הראשונה בתולדות התוכנית בישראל, ארבעה דיירים: טאי שרקי, לירון אופיר, תמי מונטג ואלי זרקה בחרו לעזוב את הבית מרצונם החופשי ובכך לפרוש מהתוכנית ודייר אחד, תומר רוטשילד שהתבקש על ידי "האח הגדול" לעזוב את הבית אחרי תקרית אלימה.