אפילו יממה שלמה לא חלפה מאז שיצאה אביבית בר זוהר מבית האח הגדול במקום השלישי והמכובד אחרי חודשיים של שהות בבית כשגברה על דיירות ותיקות כמו מירב ישראל ומריה דומרק, וכבר היא חוזרת לפעילות מלאה. בר זוהר חזרה בשעת לילה מאוחרת מאולפני נווה אילן לדירתה שם המתינו לה עשרות בלונים בהפתעה.

בסוף השבוע קראתם כאן ב- TMI כי על פי השמועות אנשי הפקת "האח הגדול" נשמעו מספרים כי מתוכננת לבר זוהר תוכנית בהנחייתה בימי שישי אבל עד שזה יקרה, את שעות הבוקר המוקדמות היא פתחה בצילומים לתוכנית דוקו חדשה בערוץ 13 שתעקוב אחריה במהלך היום ותתעד את רגעיה אחרי היציאה מהבית.

אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)
אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)


בעוד הדיירים שיצאו אמש מהבית עוד לא עיכלו מה קורה איתם בחיים שבחוץ, בר זוהר מיד חזרה לעניינים והעלתה סרטונים לסטורי הכוללים ברכות לתלמידים לשנת הלימודים החדשה, תודות למעריצים שהצביעו לה, וכמובן ערכה את פינת הלוק היומי הקבועה שלה. בסרטון שהעלתה פנתה למעריציה ואמרה: "אני פותחת את הסרטון הזה בהודייה, בסרטון תודה לכם, כן,כן, אני פה היום בזכותכם. אתם הבאתם אותי להגשמת החלומות שלי, עשיתי את סגירת המעגל הזאת, את הטוויסט בעלילה אני קוראת לו, בזכותכם. שבוע אחרי שבוע אני מועמדת להדחה ואתם לא מתייאשים מסמסים ושולחים לי. אין לי אפילו איך להודות לכם, אני כל כך אוהבת אתכם, כל כך מעריכה אתכם, יש לי טונות של אהבה אליכם, ואני רק רוצה לראות אתכם ולחבק ולנשק אתכם. אני בדרך ליום צילומים כיפי ואמרתי שאני מתחילה את היום שלי בתודה אליכם הקהל שלי המעריצים שלי, הנשמות שלי. בזכותכם אני פה, אהבת קהל זה הדבר הכי מטורף שיכולתי לקבל מאלוהים".