יותר מעשר שנים פרגן עיתון "ישראל היום" לראש הממשלה שבדרך (בתקופת אולמרט) והנצחי (עד תקופתנו), בנימין נתניהו. לפעמים נדמה היה שהעיתון, שאף זכה לשם החיבה "הביביתון", הוקם במיוחד כדי להעלותו לשלטון ולבססו שם. גם אם נתניהו היה מחליט לסגת מירושלים עד למבואות תל אביב, עדיין היה זוכה לגיבוי מצד פרשני העיתון.

אלא שהשנה נפל דבר כרעם ביום בהיר על ראשו האדמוני של שלדון אדלסון, מיליארדר הקזינו, שבשעה שאתם קוראים את הסכסוכון הזה כבר הרוויח מיליון דולר נוספים. בחקירת תיק 2000 נשמע נתניהו "תופר" עסקה עם נוני מוזס על גבו הרחב של אדלסון, והג'ינג'י, כדרכם של אדומי השיער, התעצבן. סנוניות ראשונות הופיעו כשהרבה להצטלם עם נפתלי בנט והתמונות עשו דרך ישירה לעיתון. מאז מינויו של בועז ביסמוט לעורך העיתון נראה שמתהדקים היחסים בין בנט לעיתון, ופה ושם גם נכתבים דברי ביקורת על ירום הודו נתניהו. מהביביתון לבנטון? ימים וגיליונות נייר חינמיים יגידו.



הסכסוך בין גפן לגולן פרץ לאחר ראיון שהעניק גפן למוסף "7 לילות" בינואר 2017, שבו אמר בין השאר: "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של ‘דה וויס'. חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם". גולן כמובן לא שתק והגיב לדבריו של גפן. בין היתר כינה את גפן "מכוער ומתוסכל", השווה אותו לחנין זועבי וטען כי ההיכרות ביניהם הייתה כשגפן ביקש ממנו לסדר לו הנחה על סוויטה באילת, מבלי שיש ביניהם היכרות מעבר לכך, ואף ציין כי גפן לא אמר לו תודה.

סכסוך נוסף בין גולן לגפן, שלמרות הקרבות ביניהם כיכבו בצוותא כשופטים בתוכנית "אביב או אייל", התגלע בזמן משפטו של אלאור אזריה, לאחר שגולן החליט להשתתף בעצרת התמיכה בחייל, ולאחר מכן חזר בו. גפן שמע על החלטתו של גולן לבטל, ופרסם בפייסבוק שלו: "מי שמאמין לא מבטל". גולן בחר שלא להגיב.

מי לא זוכר את תקרית חדר ההלבשה, שבה זמרת השנה עדן בן זקן מדדה בגד ים בחנות להלבשה תחתונה בבעלות הדוגמנית נטע אלחמיסטר ושם תועדה מתפשטת על ידי מצלמת האבטחה של החנות. על פי החשדות, אחד מעובדי החנות שראה את הצילום הדליף אותו לרשתות החברתיות. בן זקן שלחה מכתב חריף לאלחמיסטר ובו טענה נגדה כי היא לא עושה מאמץ לאיתור מפיצי הסרטון ולמניעת הפצתו. אלחמיסטר התראיינה בנושא ואמרה "עצוב שיש אנשים חסרי לב שעושים שעות וימים כדי לפגוע בפרטיותם של אנשים". לבסוף, בן זקן הזמינה את אלחמיסטר לחתונתה, אך אלחמיסטר לא הגיעה כי הייתה בחופשה חלומית במלדיביים, שבה גם קיבלה הצעת נישואים מבן הזוג, הכדורגלן רמי גרשון.

כהן היה במשך שנים הספר, הצלם (בקמפיין הבחירות של 2015 צילם את שרה לשערים של "את", "נשים", "הארץ" ועוד מגזינים בישראל), הסטייליסט, מעצב השיער, איש האמון ומה לא של הגברת נתניהו. הוא גם טרח להשמיץ את כל מתנגדיה ולהלל אותה מעל כל במה ומעל כל חפיפה אפשרית. לפני כשנה צץ המשברון הראשון, כשכהן התלונן על השכר הנמוך, הודיע שהוא מפסיק להיות הספר המלכותי, ואמר כי מספריו ופניו יופנו עכשיו לשוק האופנה הפרטי. למרות זאת, השניים המשיכו להלל ולשבח איש את רעהו והצהירו כי החברות לעולם תישאר. במעמד הפרידה הקודם אמר כהן כי לא שווה לו לעבוד בשכר של 75 שקל לתספורת, כולל מע"מ. "היה לי חשוב שהגברת הראשונה תמנף את מעמדה בארץ ובעולם, ותיראה נפלא, ולקחתי על עצמי את הפרויקט באופן אישי", אמד את תרומתו לאומה, וסיים במחמאה עממית: "לכל אחד יש מחליף, השאלה לאיזה נעליים המחליף נכנס". אז נעליים לא עפו כאן, אבל כהן חצה את הקווים וטיפל במחלפות ראשה של שרת המשפטים איילת שקד, ומאז נתניהו מסרבת לסלוח לכהן על הבגידה הגדולה, בעיניה. כידוע, בני הזוג חושדים כי נפתלי בנט ושקד הם שהדליפו לכאורה את הפרטים לתחקיר "ביבי טורס" ומאז לא זכו שר החינוך ושרת המשפטים לראות מקרוב את הסלון המתפורר בבלפור או לטוס באותו מטוס עם ראש הממשלה.

שרת התרבות מירי רגב, שזכתה לכבוד הבלתי נשכח להיות ממלאת מקומו של ראש הממשלה כששהה בחו"ל, לא התבלטה בשנה האחרונה בשל פעולות חריגות בתחום התרבות או שיקום הספורט. אבל סכסוכים היו לה מלוא הטנא. תנו לה מריבה טובה והיא פורחת. הבולטת שבהן הייתה עם יו"ר הכנסת נעים ההליכות, יולי אדלשטיין, בנוגע לנאומו של ראש הממשלה נתניהו בטקס הדלקת המשואות בשנת ה–70 למדינה. רגב דרשה לשלב את הנאום בעוד אדלשטיין סירב וטען שזה בניגוד לכללי הטקס. בסופו של דבר, נתניהו נאם נאום ארוך מהמסוכם, ורגב רשמה עוד ניצחון קטן בדרך הארוכה ללבם של ביבי והחברה הטובה, שרה נתניהו.

יאיר נתניהו הוא פוטנציאל נפיץ. יש לו המון זמן פנוי, דעות די נחרצות לגבי כל דבר ולשון קלה על ההדק והמקלדת. את שיחות המאבטחים שניהל כולנו קלטנו - מי שחטפה שם זו לי לוי, שהייתה חברתו וזכתה להתייחסות מחפצנת ומזלזלת מאוד. לדבריה, בן הקיסרות לא התקשר להתנצל, למרות זאת היא הגיבה די באיפוק. בראיונות שלאחר הפרשה היא אומנם הביעה זעזוע מההתבטאות, אבל לא החזירה בפראות.

בדצמבר 2017 הוזמן רוני מאנה לתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12, וחשב שיוכל לדבר על הנושאים הקבועים - הכפשת רה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שרה, מי שהיו עד לפני מספר שנים חבריו הטובים ביותר. אולם מאנה לא זכה לקבלת הפנים שלה ציפה, וברקוביץ' ביקר אותו על התנהלותו, תוך שהוא מכנה אותו "לא גבר". עוד טען ברקוביץ' כי מסע ההכפשה של בני הזוג נתניהו הוא ניסיון נואש לזכות בכותרות ובפרסום וניסה להבין מה מניע את מאנה לצאת במסע זדוני ונקמני מהסוג הזה. איש העסקים נותר חסר מילים מול הטענות, ומה שכן ניסה להשחיל להגנתו נבלע במטר האשמות מצד צמד המנחים. לאחר התקרית שיגר מאנה מטח כבד של ציוצים נגד ברקוביץ' בטוויטר, כולל עלבונות אישיים על חייו הפרטיים של ברקוביץ' במטרה להשיב נקמה.

זו הייתה שנת הפריצה הגדולה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. פתחת רדיו, הם שם, פרסומות, הם שם. טלוויזיה, כמובן. אסייג גם לא מסתירה את הערצתה ואהבתה למספר אנשים, ביניהם אייל גולן, המלך, ואלי טביב, הבעלים הנוטש של בית"ר ירושלים. כל מי שמגיע לאולפן או עולה לשידור אצל השניים שם את נפשו בכפו (תשאלו את מני נפתלי). האחרון שנפגע היה הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, שעלה לתוכנית ודיבר בגנות הבויפרנד, אלי טביב. אסייג צעקה עליו בפראות והורידה אותו מיד מהקו. "תפסיק ללכלך", קבעה במה שזכה לאין ספור פניות זועמות לנציב התלונות הקורס של הרשות השנייה, דוד רגב. סוף טוב? אופירה התנצלה בגל"צ. עד ההתפרצות הבאה.

שני הוא חתיכת טיפוס. בטלוויזיה זיהו את תכונותיו המצטלמות היטב וציוותו אותו לאלילת תקשורת אחרת - מיכל אנסקי. היא נראית נפלא ומהווה בת סמכא קולינרית ואשת עסקים מצליחה. במסגרת השת"פ ביניהם בתוכנית הטלוויזיה המצליחה "מאסטר שף", נפתחה כצפוי מלחמת אגו לא קטנה. שני טיפוסים דומיננטיים שחולקים זמן מסך - זה פוטנציאל נפיץ כמו לארח את אבי ביטר לארוחה מפסקת, אם יש לכם תקציב קניות מוגבל. בקיצור, שני קיבל הזדמנות להתראיין בעיתון פופולרי והפציץ שמה שלמד מאנסקי זה בעיקר איך לרכוס כפתור ולהתאפר מצוין. זה לא עבר בשקט, והמדורה החלה לבעור בלשונות אש מרצדות. כשהשניים נפגשו בשדה התעופה לפני טיסה לניו יורק, גם הפפראצי התווספו לחגיגה.

אבי גבאי עשה כמצוות הפוליטיקלי קורקט והשעה את ח"כ איתן ברושי מפעילות במפלגה, ואף דרש ממנו להתפטר מתפקידו כחבר כנסת. כל זה קרה בעקבות התלונות של נשים על הטרדות מיניות שביצע ברושי לכאורה לפני 15 שנה. ברושי מיהר לנקום, וכשגבאי כינה אותו בטוויטר "עבריין מין", הסתער ברושי לעבר בית המשפט ודרש פיצוי בסך 300 אלף שקל. ברושי טען שגבאי ביצע בו משפט שדה מחפיר ודרש התנצלות, שאותה לא קיבל.

אלי טביב הוא איש עסקים מצוין. ואתם יודעים מה? הוא גם מבין בכדורגל. איל הטקסטיל לקח את בית"ר ירושלים ומשך אותה לעונה חלומית שהסתיימה במאבק על אליפות והפסד בגמר הגביע. איכשהו, בתוך כל הסיפור הזה, טביב תמיד מוצא דרך להסתכסך עם כל מי שבסביבה. המנג׳ר והפיגורה אלי אוחנה היה חבר קרוב של טביב, שאף תפר לו תפקיד בקבוצת נעוריו, אבל לקראת סוף העונה השניים התרחקו זה מזה ונפרדו. לא תמצאו ציטוטי אש ביניהם, כי לאיש מהם אין מה להרוויח מזה, אבל חברים הם ממש לא. בסופו של דבר, אוחנה עדיין בבית"ר ירושלים - של הטייקון משה חוגג - ואילו טביב בחוץ (אבל עם 28 מיליון שקל מזומנין ומצלצלין בכיס).

יונתן רושפלד זה סיפור מסובך, אפילו בשביל ליאורה. כשאתה פוגש אותו על הספסל בשדרה של רוטשילד, אוכל ארוחת בוקר בין החבר׳ה הכי עממיים, הוא נראה לך פשוט מתוק. מצד שני, הדיווחים מחדרי ההפקה של "מאסטר שף" ו"גולסטאר" מציגים איש עצבני, נאסטי ואפילו אלים. הסכסוך של רושפלד ו"גולסטאר" עשה המון כותרות. כביכול הוא רדף אחרי מתמודד עם לום, העליב מישהו אחר, פרש, חזר ואז פרש סופית. קשה לדעת באמת מה הלך שם ומה הולך בתוך ראשו של מי שנחשב לאחד הגאונים האדירים בבישול הישראלי לדורותיו.

הפרלמנט הקבוע של ג'ודי שלום־ניר־מוזס התפרק מנשקו השנה, אחרי שני עשורים של פעילות, בעקבות מחלוקת שהתגלעה בינה לבין חבר פרלמנט בכיר אחר: הזמר והמועמד לשעבר לראשות העיר גבעתיים, משה דץ. כל זה קרה בעקבות איזשהו חתול שחור ששני הצדדים לא מוכנים אפילו לדבר עליו. הסכסוך הביא למצב שאפילו שלום–שלום הם לא מחליפים. חברים מספרים כי הקרע גדול יותר ובעקבותיו נוצרו מחנות בין הגרעינים הקשים של הפרלמנט. 