הזמר הקנדי ג'סטין ביבר וחברתו, הדוגמנית האמריקאית היילי בולדוויין, שיגעו בימים האחרונים את הרשת, זאת לאחר גל שמועות לפיו השניים התחתנו בטקס נישואין אזרחי ביום חמישי האחרון בבית משפט בניו יורק. 

ואולם, תפנית לא צפויה בעלילה התרחשה כאשר בולדווין הכחישה את השמועות בנושא, שכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי היא "מבינה מאיפה באות ההשערות בנושא, אך אני עדיין לא נשואה!". 
ידיד של בני הזוג סיפר למגזין PEOPLE שבולדווין "מרגישה שטקס אזרחי וחגיגת החתונה הם שני נושאים נפרדים". לדבריו, "מה שקרה בבית המשפט הוא עניין משפטי. נישואים, מבחינתה, זה כששני אנשים נשבעים לאהוב אחד את השני לנצח בפני אלוהים והאנשים שהם אוהבים". 
ביום חמישי האחרון ביבר ובולדווין נצפו כשהם נכנסים לבית המשפט שבו ניתנים רישיונות נישואין, כך על פי צילומים שפורסמו בתקשורת האמריקאית. 
מקור דתי אמר ל-PEOPLE כי ביבר בן ה-24 ובולדווין נשואים על פי החוק, אך מתכננים לערוך מסיבה גדולה עם יקיריהם. גורם נוסף ציין כי צמד הכוכבים "הלך קדימה ועשה זאת מבלי להקשיב לעצות של אף אחד". TMI ימשיך לעקוב אחר המתרחש בגזרת האמנים. 

בחודש יולי התמלאו מדורי הבידור בדיווחים כי הזמר שהצליח לכבוש את לב המעריצות עם השיער הבלונדי וה"מוב" החלקלק הציע נישואים לבת הזוג שלו בולדווין.

השניים, בילו במסעדה בבהאמאס במהלך חופשה רומנטית, כשאנשי האבטחה של הצמד ביקש מלקוחות שנכחו במקום להניח את הטלפונים, מכיוון שדבר מאוד מיוחד עומד להתרחש ואכן, אף אחד לא ציפה שהזמר בן ה-24 שנוהג להסתבך, יכרע ברך ויציע נישואים כל כך מהר.