בסוף השבוע האחרון הכריזו נועה קירל ויונתן מרגי על הזוגיות הטרייה שלהם ברשתות החברתיות אחרי שבועות של הכחשות גורפות. עם החשיפה גם הגיעו הביקורות הקשות והמגיבים שלא חסכו בתלונות. היו שטענו כי קירל בגדה באקס הטרי, ברק שמיר, ממנו נפרדה רק לפני חודש ימים. אז אחרי שגם ברק שמיר פירגן לזוג הטרי, ועל הדרך עקץ את מרגי ורמז שהוא מנצל את הקשר הטרי לפרסום וקידום הקריירה המוזיקלית שלו, הזמרת המצליחה החליטה לשבור שתיקה ולהגיב  לכל המצקצקים למיניהם על הזוגיות החדשה.

קירל העלתה סטורי עם הכיתוב הבא: "בכל צעד שתעשו בחיים יהיה לאנשים מה להגיד לטוב ולרע. אז לפחות תעשו מה שטוב לכם, ואל תשכחו שאלה החיים שלכם. ולא של אף אחד אחר. אף אחד לא יקבע בשבילכם מה יותר טוב ומה פחות טוב. ואף אחד לא יודע מה טוב בשבילכם חוץ מעצמכם. אל תשכחו - חיים רק פעם אחת, אז תחיו על הצד הטוב ביותר כמו שאתם רוצים ולא כמו שינסו להכתיב לכם.

אל תפחדו ואל תקשיבו לאף אחד שינסה להגיד לכם אחרת. כי יהיו המון כאלה בדרך. אל תפחדו ממה יגידו , מה יעשו, זה בסדר. תחייכו, תצחקו, תלכו אחרי הלב שלכם, אחרי האהבה שלכם, ותכתיבו לעצמכם את החיים שלכם כמו שאתם רוצים ולא כמו שאחרים רוצים כי חיים רק פעם אחת".