אם חשבתם שהיא תיעלם מחייכם בזמן הקרוב, אתם מוזמנים לשקול מחדש. מריה דומרק, אחת מהדיירות המדוברות ביותר בבית האח הגדול, ודוגמנית עסוקה בימים אחרים, ממשיכה להטריף את הגולשים שלה עם תמונות חדשות שגורמות מדי פעם לסערה. הדיון הקבוע על מידות גופה והדוגמה שהיא משמשת לבני נוער, ניצת שוב לאחר עוד תמונה, בה היא נראית עם מבנה גוף רזה ודקיק.

דומרק, אשר בימים האחרונים היתה בכותרות לאחר שנפרדה מחבר שלה בשש השנים האחרונות, אחרי השהות בבית, נמצאת במערכת יחסים כעת עם רועי קורנבלום, אותו הכירה בתוכנית. מריה, אשר לובשת גזרה גבוהה, נראית רזה מתמיד, מה שעורר את הדיון שנע בין "פצצה" לבין "זה נראה רע". הדיון בדף האינסטוש שלה החריף כאשר אחת הגולשות טענה כי מדובר "בדוגמה ראה לילדים. התמונה הזאת ערוכה, רואים לפי המותניים והפנים. תשמיני קצת!" עוד הוסיפו: זאת תמונה מרוטשת, את מרימה ידיים ומכניסה בטן בשביל להראות חולניות לנוער ונשים שמסתכלות עליך. הבת שלי לא שמנה ורוצה להיראות כמוך. את פושעת".

אחרים טענו כי "איך אתם אומרים שזה פוטושופ? לא ראיתם אותה בבית האח הגדול". אחרים כתבו בדף כי "מדובר באנורקסית עם מיליון עוקבים". רק בסוף כתבה אחת הגולשות: "מה נסגר עם אנשים? איפה אהבת חינם? כמה רוע. יש אדם מאחורי הפרופיל, והוא רגיש, חכם ונדיב. את מדהימה".

דומרק החליטה לענות לגולשת שתקפה אותה וכתבה: "אז במילותייך, הגוף שלי הוא "חולני, דוחה ומכוער", ומי שמעז לכתוב לי שהגוף שלי יפה הוא אדם הזוי? אז זה בסדר להיות מי שאת וגאה בגוף שלך, כל עוד את לא נראית כמוני, זה מה שאת אומרת? כשעושים שיימינג לשמנות, זה נורא. אבל כשאת עושה לי שיימינג על הגוף שלי, על הגנטיקה שלי, ואיך שאני נולדתי, זה בסדר? אני צריכה להתבייש בעצמי ולהתחבא, לא להעלות תמונות שלי לרשתות בגלל מבנה הגוף שלי?" 

"כל אישה צריכה להרגיש טוב עם איך שהיא נראית ולהצטלם איך שהיא מוצאת לנכון. אנשים עם תגובות כמו שלך פגשתי כבר מגיל עשר והתביישתי בגוף שלי ובעצמי. אולי תחשבי על בנות שקוראות תגובות כמו שלך ומרגישות נורא עם עצמן כי הן 'רזות מדי' בהשוואה לרוב החברה ותמיד דואגים להזכיר להן את זה? אני משתדלת לא לקרוא טוקבקים, אבל במקרה התגובה שלך קפצה בדיוק כשפתחתי את האינסטגרם ולא יכולתי להתעלם. כנראה ששכחת שמאחורי המסך שאת מסתכלת עליו עומדי בני אדם שמרגישים ונפגעים בדיוק כמוך".