אליאב רחמים שהגיע למקום השני והמכובד בעונה האחרונה של "האח הגדול" מתחיל לנצל את דקות התהילה שלו ומצטלם לקמפיין ראשון. אחרי שמריה דומרק, ישראל אוגלבו ומגי טביבי זכו לחוזים נחשקים מאז שיצאו מהבית, כעת מגיע תורו של דייר נוסף.

להבדיל מהדיירים השונים שזכו בקמפיין אופנה וגרפו מזומנים לעובר ושב, רחמים הצטלם למען מטרה נעלה ובתרומה מלאה. לרגל חודש המודעות לסרטן השד שנערך באוקטובר, עלה רחמים על חליפה ורודה והצטלם עם חברי קבוצת הפייסבוק "אבא פגום" לקידום והעלאת המודעות לבדיקה מוקדמת.



כך סיפר על הפרויקט: "כשפנו לאחותי כדי שאעזור לקדם את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, לא יכולתי לסרב. מסתבר שלא מעט גברים מגלים בקרב בנות זוגם גושים, שבסופו של דבר גורמים להן להיבדק ולהציל את חייהן. לכן אני מבקש גברים, תחושו כמה שרק אפשר, הפעם זה יכול להציל חיים. ונשים לכו להיבדק בלי לחשוש או שתגלו שאתן בריאות או שתגלו משהו במוקדם ותוכלו לטפל ולהציל את חייכן. את התהליך עם אחותי עברנו אחרי גילוי המחלה, בשלב מתקדם יחסית ומרגע זה הכל השתנה.

משפחה שלמה התגייסה ללחימה יומיומית על מצב הרוח, על הכוחות הפיזיים והנפשיים של אחותי שהשפיעו עליי ועל משפחתי. הליווי היה יומי במלחמה על החיים שהשתנו ברגע. את הדאגה שלי לאחותי כולם חוויתם איתי על המסך במהלך עונה שלמה, אין ספק שאם היינו מגלים את זה בשלב מוקדם התהליך היה אחר עם פחות חששות".

(צילום: אלוני מור)
(צילום: אלוני מור)